Sikkertforgammel Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Ja, vet at jeg enda har 14 dager igjen til termin... Er bare generellt lei, og vil ha baby nååååå!!!! Men bør vel innstille meg på HVERTFALL 2 uker til :S Er dere lei, og hvor lenge til termin?
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 4 dager til termin og er veeeeldig lei...ikke lei magen min, men alt det andre..mye vann i kroppen, trøtt, sliten osv..hehe..ble strippa på mandag, men ingenting som har skjedd. blør bare litt og har masse kynnere og mere nedpress, men ikke noe annet:( var moden og hadde 2 cm åpnig. får vel bare vente å se da..
Noah-gullet Mai-08 Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 6 dager over termin her,å en smule smålei ja.. Men vi må vel bare smøre oss med tålmodighet jenter,det er babyene som bestemmer..
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 "bare" 41 dgr igjen og jeg er MØKKALEI hele sv.skapet. Håper inderlig jeg slipper å gå gravid igjen!!
Supermamm Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Ja, faktisk denne uka har jeg begynt å bli lei for første gang. Har akkurat 3 uker til termin idag og kroppen har brått blitt tung å bevege, nattesøvnen dårligere og jeg er så trøtt hele tida. Men er nesten glad jeg har begynt å bli litt lei nå, ser på det som kroppens måte å motivere meg for fødsel og bli "mentalt" klar for å få barn nr 2!
3smånå Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Det er min tur først! Er 2 dager på overtid, og fryktelig lei! Formen er veldig bra, så jeg skal ikke klage på det, men har veldig lyst til å få det overstått nå! Var til kontroll i går, men jordmora fikk knapt inn 1 finger.... så det blir vel en junibaby på meg!
Nordhagenjentene :) Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 21 dager igjen og veldig lei. Lei fordi jeg har vond kropp og er sliten. Og fordi jeg er en utålmodig sjel fra før av... Bitteliten kommer om 3 - 5 uker, men jeg venter like jævlig hver dag. ;P
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har 49 dager igjen og er møkk lei :-P Håper jeg ikke går på overtid denne gangen, men hjelper litt og vite at det blir max 1 uke over før dem setter i gang da..
miba;-> Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 Hva, går du slik ennå??? Kunne drept den neste som kommer med en slik kommentar!.Har konstante kynnere, mye nedpress og noe som kan ligne på åpningsrier nesten hver eneste kveld, men bare lureri!! Blir så møkkalei at jeg nesten skjønner folk som bare vil dø.. Tolmodighet er en dyd sier folk, jeg har ingen dyder jeg...Vil bare ha ut ungen nå så jeg kan begynne å LEVE igjen og ikke bare eksistere. Vel det var mitt lille nervesammenbrudd i dag, siden du spurte så.. (19 dager igjen til ul termin.)
juniboy Skrevet 29. mai 2008 #11 Skrevet 29. mai 2008 Hvor er dere så heldige at de setter fødselen igang en uke over termin? Der skule jeg vært!!
Dubros Skrevet 29. mai 2008 #12 Skrevet 29. mai 2008 Vel, Miba..så nærme du er sammenbrudd nå, får vi bare håpe at du ikke går over tiden slik som jeg. Er nå på dag 9 over termin og er driiiiiiitlei. Kjenner igjen det med å ville leve igjen og ikke bare eksistere. Humøret har snart nådd bunn, og jeg nekter og tro at denne ungen har tenkt seg ut uten noen form for hjelp. Har sovet elendig i natt.....våken annenhver time, og nå måtte jeg bare sette meg opp grunnet kramper i hofta. Fyttikatta det skal bli lenge til jeg skal gå gravid igjen altså. I begynnelsen var det bare kosekos å gå gravid, og jeg husker jeg uttalte "dette kan jeg gjøre for alltid"...HA!
miba;-> Skrevet 29. mai 2008 #13 Skrevet 29. mai 2008 vel legen min sier at det ikke blir aktuelt for min del å gå over tiden pga bekkenløsningen, men vet jo ikke hva hun mener er" å gå over tiden "da...
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 29. mai 2008 #14 Skrevet 29. mai 2008 Jess, drittlei og jeg har 5 uker igjen!! :-S
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 29. mai 2008 #15 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har igjen 35 dager, og er veldig veldig lei.... Begynner og bli utålmodig etter og få holde lillejenta i arnene mine, og etter og få sove godt igjen. Vet man ikke får sove en hel natt med spedbarn, men tror jeg får bedre søvn da enn nå......
reekleim *fødeklar* Skrevet 29. mai 2008 #16 Skrevet 29. mai 2008 Egentlig så er jeg ikke lei, har fortsatt 46 dager igjen. Men kanskje jeg har en dårlig dag bara. Har så fantastisk ont overallt, føtter og hender sprenger, bekkenet gjør satans ont bare jeg tenker på å røre meg, netterna skal vi ikke snakke om, inge klær som virker være passe og så var det denne varmen ute da............ og soppinfeksjonen som aldrig vill gi seg. 3 små barn som trenger oppmerksamhet som jeg ikke har til overs før øyenblikket. Nei idag er jeg skikkelig LEI!!!! Takk før at du spurte
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 29. mai 2008 #17 Skrevet 29. mai 2008 Jeg er skikkelig lei, har 3 dager igjen til termin:) Vil ha ut babyen NÅ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå