Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Jeg og eldste datteren min kjøpte soft is i dag. Vet dere hva vi måtte betale for to stk; 60,- !! kr. Er det helt ville priser eller er det vanlin. Hadde nesten lyst til å si at de kunne beholde isen
☆Anonymia☆ Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 60 KRONER ??? WHAT THE FUCK ????? 20 kroner betaler vi..
Feit og freidig <3 Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 23 kr uten strø og 25 kr med... Synes det er dyrt ja, men veeeldig godt:-)
♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 her er det 66 for to.. 33 for en med strø.. 27 uten
fumlis og skrikerungene Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Har jeg virkelig lyst på soft is, driter jeg i prisen. Da er det må ha;)
Bie&babylove:-) Skrevet 28. mai 2008 #10 Skrevet 28. mai 2008 26 uten strø, og 29 med!!!! helt ville priser...
Carta Skrevet 28. mai 2008 #11 Skrevet 28. mai 2008 20 kr uten strøssel og 23 kr med strøssel! 60 kr hadde sjokkert meg villt og uhemmet! Meeen er man avhengig så er man...
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. mai 2008 #12 Skrevet 28. mai 2008 20 uten strø å 22 med strø, for 32 kr får vi både tre kuler og softis + strø
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #13 Skrevet 28. mai 2008 Hos verdens beste softis-sjappe betaler man 25,- ,men jeg betaler jo bare 15:D Nammenam, kan spise masse softis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå