Gå til innhold

Soft is, hva betaler dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og eldste datteren min kjøpte soft is i dag.

Vet dere hva vi måtte betale for to stk; 60,- !! kr.

Er det helt ville priser eller er det vanlin.

Hadde nesten lyst til å si at de kunne beholde isen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

60 KRONER ???

WHAT THE FUCK ?????

20 kroner betaler vi..

Skrevet

23 kr uten strø og 25 kr med...

Synes det er dyrt ja, men veeeldig godt:-)

Skrevet

her er det 66 for to..

33 for en med strø.. 27 uten

Skrevet

På jobben min tar vi 22 uten strø og 25 med

Skrevet

Har jeg virkelig lyst på soft is, driter jeg i prisen. Da er det må ha;)

Skrevet

15 kr uten strø, 18 kr med!

Skrevet

her er det 20 kr uansett med eller uten strø :D

Skrevet

26 uten strø, og 29 med!!!! helt ville priser...

Skrevet

20 kr uten strøssel og 23 kr med strøssel! :D

60 kr hadde sjokkert meg villt og uhemmet! Meeen er man avhengig så er man... :P

Skrevet

20 uten strø å 22 med strø, for 32 kr får vi både tre kuler og softis + strø

Skrevet

Hos verdens beste softis-sjappe betaler man 25,- ,men jeg betaler jo bare 15:D Nammenam, kan spise masse softis! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...