Gå til innhold

Jordmor i Trondheim? RING TIDLIG!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et tips. Jeg ringte i uke 5 og fikk jordmor, men har hørt de som ringte i uke 7 og det var for sent.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, vær raske! Jeg ringte mlm uke 7 og 8 og fikk time 3 mndr før termin

Skrevet

Hei.

 

Takk for tipset. Bare et spm, hvor ringer man - på helsestasj? Jeg har time hos fastlegen neste fredag og vil da være i uke 6. tenkte at det var nok med henvisning fra ham??

 

Rett meg hvis jeg tar feil.

Skrevet

Du får ikke noen henvisning nei, du må selv ringe en jordmor eller helsestasjon og bestille time. Jeg skal ikke til jm denne gangen, føler legen min er kompetent nok, så slipper hele problematikken ;)

Skrevet

Du må finne ut hvilken helsestasjon du sogner til. Eks Midtbyen. Jeg fikk vite det her på BIM..

Skrevet

Det var til "satser" altså......

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldingen. Jeg skal ringe i morgen :-)

 

Skrevet

Signerer denne!

 

Denne gangen ringte jeg i uke 5 og det gikk bra.

Forrige gang ringte jeg i uke 10 og var aaaaalt for sent ute. Ikke nubbkjans til å få en time engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...