Mama B Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Bare et tips. Jeg ringte i uke 5 og fikk jordmor, men har hørt de som ringte i uke 7 og det var for sent.......
HH72 Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Jepp, vær raske! Jeg ringte mlm uke 7 og 8 og fikk time 3 mndr før termin
satser & vesla Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Hei. Takk for tipset. Bare et spm, hvor ringer man - på helsestasj? Jeg har time hos fastlegen neste fredag og vil da være i uke 6. tenkte at det var nok med henvisning fra ham?? Rett meg hvis jeg tar feil.
MintCondition Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Du får ikke noen henvisning nei, du må selv ringe en jordmor eller helsestasjon og bestille time. Jeg skal ikke til jm denne gangen, føler legen min er kompetent nok, så slipper hele problematikken
HH72 Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Du må finne ut hvilken helsestasjon du sogner til. Eks Midtbyen. Jeg fikk vite det her på BIM..
satser & vesla Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Tusen takk for tilbakemeldingen. Jeg skal ringe i morgen :-)
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Signerer denne! Denne gangen ringte jeg i uke 5 og det gikk bra. Forrige gang ringte jeg i uke 10 og var aaaaalt for sent ute. Ikke nubbkjans til å få en time engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå