:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 skolen min slutter snart... og fra høsten av har jeg bare noen pinglefag. så jeg kan jobbe ca 2 dager i uken. hvordan jobber burde jeg søke på? om jeg tenker utelukkende på lønn? noen som vet?
Blue Lady Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Jobber i Posten på sorteringen, totalt hjernedødt arbeid, men enkelt greit, slipper kunder, kan kle meg som jeg vil, greit arbeid, ordnede forhold og 136 kr timen, pluss tillegg. På obs hadde jeg 110, på en kafe hadde jeg 115, så i forhold til det er det bra lønn, men sikkert ikke i forhold til masse annet
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2008 det hørtes ikke dumt ut :-) hvordan arbeidstider er det der?
Blue Lady Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 hmm.. dagtid har fra 8-15, ettermiddag fra 15 eller 16-20 eller 20.30. Så er det nattevakter, er usikker på deres arb.tider. Deltid jobber annehver dag, eller en uke på en uke av, fulltid jobber hver dag.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2008 så bra! takk :-) jeg ser på sidene til posten nå. var lite deltid ledig, men kanskje det dukker opp noe der snart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå