Gå til innhold

Babyjogger,noen som har denne vogna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken modell da?

har lyst på city elite selv..

Skrevet

He,he kom borti knappen;) Så en sånn i byen i dag,fikk lyst på ny vogn ja.......Noen som vil dele erfaringer?

Skrevet

Jeg synes den er heeelt super!

Liker best City Elite, den har regulerbart fotbrett.

Den er lett å slå sammen, trinløs regulering i ryggen, stor og god kalesje, mange titteluker i kalesja..

Skrevet

Det var den City Elite jeg så i byen i dag ja,den var så fin synes jeg! Vet du prisen på de?

Skrevet

koster vel 2500? Eller var det 2900?

Uff, så flaut! Jeg husker ikke helt jeg altså...

(Har nok vært sykemeldt litt for lenge..)

Skrevet

På Barnas Hus eller? Er den stor sammenlagt? Har en Tfk nå,er fornøyd med den,bare lyst å prøve noe nytt;)

Skrevet

Jeg prøvde den på Barnas Hus, den virket helt super på alle måter bortsett fra at den ikke virket så stødig.

Tyngdepunktet gjorde at det føltes som den lett ville tippe bakover. Kjente VELDIG forskjell i forhold til ew og tfk. Men hun som jobbet der sa at de hadde solgt mange, og hun hadde aldri hørt at den tippet. Men var nok til at jeg ikke turde å kjøpe den...

Ville iallefall prøvd den med ungen i før jeg kjøpte den, noen vogner blir jo stødigere når det er litt vekt i setet. Men altså - bortsett fra det virket den veldig bra så om jeg tar feil ang at den er ustødig så er den sikkert super!

Skrevet

Husker du prisen på Barnas Hus? Må dra å se på fredag jeg altså! Hadde Quinny-vogna for ei stund tilbake å den var jeg ikke trygg på når sittedelen var vendt fra meg,så jeg vil ikke kjøpe den om jeg får samme følelsen... Tfk er jo super der da!

Skrevet

Tror den kostet 2990, men de har jo hatt litt kampanjer på babyjogger-vognene så de hadde faktisk ikke på lager da jeg var der (bergen). Så du kan jo håpe på flere kampanjer =)

Den er iallefall ikke like stødig som tfk. Stor forskjell synest jeg. Men trillecomforten ellers kunne nesten måle seg. Tfk (sammen med ew og oth) er suveren når det kommer til stødighet!

Skrevet

Vi kjøpte baby jogger city classic på f&b messa.

Vi er knallfornøyde:)Utrolig lett og fin vogn , stor kalesj så mini ikke får solen i øyne.

Vi kjøpte vår med regntrekk for 2300,-.

Skal kjøpe sikkerhetsbøyle også den koster vel 200,-.

Skrevet

liliea & Mini** føler du den kan lett tippe bakover?

Skrevet

Jeg føler nok det.Men nå har jeg ikke hatt den så lenge , så det kan være at det er litt uvant bare.

Har en emmaljunga duo egde også og den er jo rimelig stødig og tung.

Babyjoggeren er utrolig lett i forhold.

Den svinger også veldig bra og forhjulet kan låses.

Jeg syns det er en råbra vogn til å være i den prisklassen.

Skrevet

Men jeg er egentlig ikke redd for at den skal tippe ,

da hadde de nok ikke blitt solgt heller.

Og den er godkjent på standard sikkerhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...