Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

acer

hmm...det var deg ja... i morgen fikk jeg opp..skjønner ingenting..du må bli det snart altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snartmammatil7

trur du føder rundt termin...eller alt fra 20-23 føler jeg :)

3500ca på babyen..og hmm... trur det blir en gutt.. :)

Skrevet

maria isabell

tenkte på garasjen med en gang jeg..stemmer det??

Skrevet

Pia!

trur du vil få tvilling jenter jeg... enten så blir du gravid i august, eller så føder du til august neste år :):)

Skrevet

oppgulp

jeg trur du vil få ei jente og jeg da :) alt vil gå bra..du virker så rolig av deg og det er bra :)

Lykke til!!

Skrevet

Solveig

trur du vil bli gravid til høsten..er usikker på når..men rundt oktober en plass... :) Lykke til :):)

Skrevet

Tjelta-snart mor til 4

trur babyen vil være 2900-3200 en plass..

fødselen går bra..babyen har det bra..merker ikke noe negativt..

føler mer rundt den 13-14 juni egentlig..

Lykke til!!

Skrevet

Line og Christoffer

trur dere vil bli forlova veldig snart..føler nesten allerede innen neste helg jeg :)

trur du vil bli gravid i slutten av juni en plass.. :) lykke til!!

Skrevet

TusseMor&lillegutt

hmm... det første jeg tenkte var august at du blir gravid da, men så prøvde jeg pendelen og den sa september :)

Lykke til!!

Skrevet

Tuusen tuusen takk for svar::))

Skrevet

takk for det kokkosbolla...

da håper vi på det da...

hehehe...

line og christoffer...

Skrevet

Takk skal du ha:o)

Skrevet

hei igjen. har en gutt fra før. kanskje det var de vibbene du fikk først??? spennende å se uansett... kommer babyen ved termin tror du?

Skrevet

Hihi...det var da noe rare greier!! Har ikke hatt sex så det er jo lite trulig ja. Men hva er snart da?

Skrevet

Da blir jeg veldig overrasket :-)

Det stemmer at det er en gutt, men alle de andre har ligget rundt 5 kg, og denne gangen har jeg fårr svangerskapsdiabetes i tillegg....

Skrevet

snartmammatil7

Åj, såpass ja...er det farlig? eller det det samme som vanlig diabetes? Går det over når du har født eller noe sånt?

Jeg må spørre..har du fått tvillinger eller har du faktisk gått gravid nå for 7.gang? hvor gammel er du? hehe... jeg blir så nysgjerrig ;);)

Skrevet

Heisann :-)

Neida, det er ikke farlig. Men det er en fare for at fosteret skal bli veldig stort hvis man ikke behandler det. Og siden mine har blitt veldig store uten at jeg har hatt diabetes før, så er jeg litt spent hva denne lille knabben ender opp som ;-) På den annen side går jeg på veldig streng diett, så det er jo ikke sikkert han blir noe større.

Jeg har ingen tvillinger. Eldstemann, jenta i flokken er 11 1/2, også har jeg fått 5 gutter annehvert år. Nå har vi en gutt til på vei :-)

Jeg er snart 33 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...