Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom ut av tellinga neddover her jeg men prøver å håper jeg er blandt de 20....

navnene er line og christoffer...

meg... 250986

han...... 090886

når blir jeg gravid eller er jeg gravid? og hva blir det?

vis du spår forlovelse og slikt er det da rundt hjørnet????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Spennende:) Håper august stemmer da:) Du fikk ikke noe opp om progesteronet vil hjelpe meg?? Noe jeg prøver uten å ha snakket med lege ser du (helsekost da)..

Hehe... Vi diskuterer stadig dette med giftemål, ser du, men vi er veldig usikre begge to:) Men håper vi kommer til å gifte oss en dag, om enn noe utradisjonelt:)

Han er ikke et par hoder høyere enn meg, dessverre, men ca et halvt hode, kanskje et helt på gode dager;)

Blir spennende å se i forhold til jobb da:)

Tuusen takk!!! Du er en engel som tar deg tid til dette:)

Skrevet

Tete visst feil, men tror jeg er nummer 20;o)

Skrevet

######STOPP STOPP STOPP######

Skrevet

Vil bli mamma:)

føler du vil trenge litt progesteron ja..trur også det vil funka :):)

Skrevet

Hei:) hadde blitt takknemlig om du ville spå meg også!! Jeg lurer på når og om jeg kommer til å bli gravid, problemer i forhold til det å bli gravid, kjønn og uannsett hva du får opp:) Jeg er født 200383 og mannen min 271181.

Takk:)

Skrevet

jeg vil bli spåd :D

når blir jeg gravid??

vi har bestemt oss for å begynne å prøve i august/september! klarer vi det på første forsøk?

jeg 300387

han 319786

tuuuusen takk :D

Skrevet

unnskyld jeg så ikke at det sto stopp før etter jeg hadde sendt inn..

Skrevet

anki-vil-ha-09baby

hmm...merker det er veldig blandede følelser her...trur du vil bli gravid veldig snart altså..juli kanskje...

jeg føler noe økonomi..men om det er jobb er jeg usikker på..hmm

Skrevet

håp_84

trur du er gravid nå...følte starten juni egentlig... og det er jo nå snart... :):)

test vil jeg si neste fredag :)

Skrevet

momaja20pp:

Jeg er ikke kosbolla men kan spå deg,siden du ble forsent ute til å bli med:) håper d er greit for deg kokosbolla:)

Jeg får opp graviditet på deg i juli 2009! vet d er lenge til men virker som du skal slappe litt av psykisk først.. så vil dere få d til skal du se:o) ser en liten gutt da åsså får dere to jenter noen år etterpå. i 2013 og 2017 er d j får opp:)

lykke til!

Skrevet

sunshine_87:

kan ta deg oxo:) obs..tar ikke fler her siden dette er kokkosbolla sin tråd..dette var bare ment for disse to jentene som ikke kom med:)

Ser ut som du blir gravid rundt juletider..ser at det går 3prøve peroder ca:o) lykke til!

Skrevet

hm da blir det spennende tusen takk!!mistet i mars så det hadde vert kjekt..vi får vente å sjå da :)ha ei fin natt

Skrevet

Ønskerbarn2009-er prøver:)

har pcos selv...det er no herk..skal på sjukhus i morgen å få noe veiledning i kosthold..ønsk meg lykke til..for det er noe jeg hater å høre på..hehehe

jeg fikk et tips her.. gå inn på denne hjemme siden : http://www.futhark.no/

også skriver du mail til Leif Ims [email protected]

da skal du nok få noen tips..legene er nok ikke så begeistra for han der for det er jo alternativ medesin, men er jo verdt å prøve. hun som jeg vet har prøvd dette (hun fikk bl.a en krem som økte hennes fruktbarhet) ble gravid måneden etter hun begynte med dette.

Men ellers..hmm..

føler litt sånn aug/sep på deg altså...

Masse lykke til :)

Skrevet

Missing

ja, trur dere får barn ja... hmm...føler alt fra juli og uttover..vanskelig for meg å si... men er nok ikke så lenge til du er gravid da :):)

Skrevet

doffine

trur du kan være gravid nå jeg..er det mulig?

Skrevet

♥ina

du er kravstor..hehe...men en utfordring er bra :):)

trur du vil få en gutt i mars til neste år..det vil si at jeg trur du vil bli gravid nå i juni..

trur dere får 4 barn... 3 gutter og ei jente.. (jeg er ikke flink på kjønn)

føler du kommer til å hmm... studere mest egentlig..har dere katter?

jeg trur dere kommer til å flytte nærmere jul..

jeg føler dere har en sønn på 1 år og at dere har vært sammen i 2-3 år...stemmer det?

Skrevet

Håpefull 30+

ta deg? får du ikke nok av din mann? hehe

hmm..føler oktober på deg jeg :):) Masse lykke til!!

Skrevet

Å næmmen..inntrengere i spårekka mi :P hehehe..neida..helt i orden..kan du se når jeg blir gravid å elleR? heheh...

f. 290588 han 090473

Skrevet

Lin_n

trur den kommer rundt 20 juni..trur mest gutt, men er usikker...

fødselen vil gå bra..helt vanlig etter min mening..ca rundt 10 timer.. :)

Skrevet

hehe ja:)

Oi oi ..preggers allerede ja,hehe:) samboer er borte denne mnd når jeg har el om 2 uker oxo så vet ikke helt om d blir juni:) planlegger ingenting nå med d første men uhell kan jo skje:) hehe:o)

Ja skal studere,men er usikker på om j skal jobbe å hvor mye:o)

Vi har ikke katter med lusker stadig noen i hagen vår da:o)

Vi har en datter på 15mnd, å har vært sammen i maaaaaaaaaaange år,fler enn 3:) håper d stemmer med flyttinga:) du fikk op ei jente, det stemte jo:) da få vi kanskje gutt nestegang:) takk for at du så på meg da!:-O) klemzzzz,natta:ø)

Skrevet

kokkosbolla: enten så er du gravid eller så blir du i sommer altså!:) føler d sterkt rundt deg!

Skrevet

Smiley `Vil ha 2009 baby`2pp

føler august på deg jeg :)

trur mest jente :)

Skrevet

åjåj..så spennende...trur du det går bra da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...