☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=195511 Horribelt!
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 det er jo noe alvorlig galt når 82 småbarn ble drept av sine foreldre i tyskland i løpet av et år... Begynner nesten å tvile på hvordan landet fungerer mtp svangerskapsoppfølging, tjenester innen psykisk helse og andre sosiale tjenester...
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2008 Ja, det var et vanvittig høyt tall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå