mamma-til-4 Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Har hatt babybjørn til alle sammen,men de sluttet tidlig og ville henge på meg. Minsten derimot er som et plaster på meg og vil være nær meg hele tiden. Noen ideer eller linker til bæretøy som funker fint for ei med litt dårlig rygg,men som jeg kan få gjort ting i huset samtidlig?
mamma-til-4 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. mai 2008 Og det var det ingen som hadde peil på?Hmmmmm....
Gulosten™ Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Kom igjen, bærekoret på DiB: "Åååå, hei og hei og hå, en MEI TAI er det du trenger!"
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Joda, haugevis! Jeg bruker MT til min på litt over 10 kg. Kan ellers også anbefale Beco eller Ergo:)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Vell, vi har bestilg Ergo bæresele nå, så venter spent!! bare hørt posetive ting om den så håper virkelig vi blir like fornøyde:-) Kan brukes frem til barnet er 3-4 år. Gå inn på www.babyslynga.no å sjekk den ut!! :-) (gutten vår er også 10kg):-)
mamma-til-4 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2008 Er det 40 av den varianten eller?hehehe...... hvor kjøper jeg det da? Gammel dame jeg vettu,så har ikke greie på sånt nymotens greier....hehehehe.....
mamma-til-4 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2008 Seriøst! (le så mye dere vil) Hvordan i svarte skogen er det mulig å velge utifra alt det sortimentet jeg får opp! Det virker som om alt er forskjellig og fytti-svarte hvor mye forskjellig det er av bæretøy!!!!!!!! Innen jeg har pløyet igjennom alt dette er jo gutten konfirmant.hahahaha!!!!!!!
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 synger i kor: "Åååå, hei og hei og hå, en MEI TAI er det du trenger!" MT er fantastisk! Har en datter på 10kg, kjenner nesten ikke at jeg bærer henne. Flere har prøvd den og samtlige sier den er myyye bedre enn BabyBjørn!
Ranveig R Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 Eg foretrekker Ergo-selen framfor MeiTai, men det kan vere fordi det var Ergo eg prøvde først ) Brukte Ergo'en frå småen var 5mnd/8kg. No blir han 3år i september, og vi brukar den jaggu enno. Er nok eit av dei beste kjøpene vi har gjort, det har gått fint å bære han, til tross for bekkenproblemer.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #10 Skrevet 28. mai 2008 Synger om mei tai jeg også bærer toåringen i den på ryggen og den er utrolig deilig å bære med, nå har jeg vond rygg og vondt bekken, men likevel går det supert å bære henne. Sjekk ut babyhawk.com. Hvis ikke så kan du få god veiledning inne på tettinntil.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå