chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Jeg er andre gangs med KS på første mann. Nå i dag svir det i området "bak" arret, verker nederst og det presser på en måte nedover.. Tungt å gå osv.. Og når jeg står rett opp å ned kan jeg på en måte legge hånda under magen å få babyen "oppi hånda" Slik har jeg aldri kjentr før.. hva er det?
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Kan du ha fått et brokk? Ikke vet jeg. Synes du burde snakke med legen. Kan jo være det er vanlig å kjenne det slik når det strekkes i arret.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 Hmmm, et brokk? Ja ikke vet jeg.. i dag drar/strekker det seg ordentlig, nesten vondt på høyre nedre side. Skal til spesialist i morgen, kan jo kanskje bare være noe så enkelt som livmoren som strekker seg. Håper på det.. men auuu!!
Myra Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jeg hadde ks med første. Da jeg var på tidlig ultralyd pga duotest snakket gynekologen (spesialist, veldig flink) om dette med vaginal fødsel. Han ville ha meg tilbake i uke 32-34 for å se om alt lå til rette for dette og han poengterte at dersom jeg fikk "unormale" smerte ettersom barnet vokste måtte jeg ta kontakt med det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå