Gå til innhold

Til dere som er gift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk 20 000 av hver til bryllups festen. + lysekrone av mine foreldre og maleri av svigers :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigers og foreldrene mine spleiset på festen. + at vi fikk bil og en slottsferie og bestikk til 12

Skrevet

Ingenting av mine (var veldig skuffet), 10.000 av svigermor.

Skrevet

Jeg var 30 og min mann 35, etablert og med bra jobb, mer i inntekt enn noen av foreldrene våre. Så nei, ikke noe penger for festen, det ville vært helt feil.

Vi fikk en klebersteinovn fra svigers og fra mine foreldre lommepenger til bryllupsreise.

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Hm, tror det er like greit jeg bare begynner å spare med en gang, det er visst dyrt når ungene gifter seg...=P

Skrevet

Vi fikk 10 000 av svigers til å kjøpe sykkler for.I tillegg betalte de klærne og diverse.

Mamma og pappa gav oss en kenwood mixmaster jeg ønska meg.Og betalte det meste av maten og drikken...

Skrevet

Foreldrene på begge sider spleiset på lokale, mat, fri bar og musikken.

Av mine foreldre fikk vi en ukes tur til Azorene, samt 5000,- i lommepenger og en uke med barnefri fra alle 4 barna.

Fra svigers fikk vi kr 10000,- og sponsing av mannens leie av klær.

Skrevet

Ups, ups.... mamma bidro litt til kjolen min.

Og blomsterutgifter deltes på 3.

Skrevet

Jøsseball, tror det holder med to unger for oss jeg :-S har ikke råd til å gifte bort 4 stk ser jeg hehe :)

Er det virkelig vanlig å bli sponset såpass mye?

Skrevet

Av mine foreldre fikk vi store deler av bryllupsfesten pluss nye dyner, puter og sengesett. Av svigers fikk vi store deler av bryllupsfesten og törketrommel :) Vi er kjempetakknemlige og glade for det vi fikk :)

Skrevet

Det er jammen sant Mami, jeg gruer alt for her i huset blir det 5 å sponse :-)

Men jeg kan legge til av våre foreldre har råd til det, så jeg har ikke dårlig samvittighet for å ha tatt i mot :o)

Skrevet

Hehehe, 5 stk ja :-S skulle begynt å spare noen år før du fikk de du da ;) nei så lenge foreldrene har råd så er det jo greit :)

Hadde ikke sagt nei om vi hadde fått hjelp når den dagen kommer jeg heller, men jeg tror neppe noen av de kommer til å betale så mye for oss :)

Skrevet

Håper jo selvsagt at vi har råd til å sponse litt når den tiden kommer, men jeg regner med at barn av alle familier veit ca hva foreldrene har og ikke har for høye forventninger ;-)

Jeg satser hvertfall på det.....

Jeg kan innrømme at jeg regnet med at vår foreldre kom til å sponse det meste, men dem kunne sikkert betalt bryllupet vårt 20 ganger hver seg uten å bli bankrott.

Skrevet

Foreldra våre (mine + svigers saman) laga koldtbord til bryllaupet + skaffa drikke og kaker/dessertar. I tillegg fekk vi gavekort på 1 valgfri kvitevare frå mamma og pappa, og det same frå svigers (skulle til å begynne å bygge hus då vi gifta oss).

Skrevet

fra svigerforeldrene mine fikk vi 10 000kr samt en wii.

Fra mine foreldre fik vi 3000kr tror jeg. +++ de hjalp til å betale noe av maten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...