Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Er det noen som har tatt fettfjerning her,eller som har lyst?
2hærligegutter Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Hadde ikke hvert dumt, men har mye annet jeg vil ruke penger på før det. Men så er ikke jeg veldig overvektig heller.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Ludder! Long time no see..hehehe..vært så stille her..
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Har faktisk lyst til det.... men tror jeg venter med å vurdere videre til jeg er sikker på at jeg ikke skal ha flere barn!
The most famous Ludder Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Ja, nå kan jeg tenke at dere har savnet meg :-) Har vært opptatt med de 4 andre nickene mine, hehe... Angående fettsuging sier jeg bare HALLOOOOO!!! Ta dere en joggetur eller ti late kvinnfolk, i stedet for å be leger suge ut alt det ekle fettet dere ikke gidder å gjøre noe med selv. Disgusting!
Sunshine med småtroll:) Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 hmm..kanskje det blir fettsuging en vakker dag,men har vel ikke behov for det nå.Dere ser meg i Gran Canaria om 50-60 år på stranda ihjelslank med 24i ene handa og en paraplydrink og røyke i den andre..hehehehe.. Nei holder meg til 3T for øyeblikket..hehehe..vi får se når/hvis jeg begynner å bli litt dvask;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå