Gjest Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har ikke merket noe el slim men er glattere og våtere rundt den tiden jeg tror eggløsningen skal komme. Men ikke sånn ordentlig slim som jeg kan strekke mellom fingrene etc. Betyr dette at jeg ikke har eggløsning?
Løvinna30 Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 jeg har aldri merket el-slim, el-smerter eller noe som helst jeg! Jeg har tatt EL-Test, og den har blitt "positiv", så har vel EL for det? håper jeg... :-)
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Ja, jeg har det slimet. Problemet er at det kan komme flere enn en dag, men det er klart, jeg skjønner jo da at noe er på gang når jeg ser det første gangen.
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Forrige måned fulgte jeg nøye med, men kunne ikke oppdage noe som lignet det som beskrives som el-slim. Men hadde positvi el-test, og har jo blitt gravid før. Tror vi alle er forskjellige, og syklusene er vel kanskje forskjellige fra gang til gang? Om du ikke finner el-slim tror jeg ikke det er noen grunn til å bekymre seg allikevel altså
Mamma-til-3-jenter Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Merker ikke det nei.... Ihvertfall ikke så mye at jeg har lagt merke til det.... Har en del utflod hele syklusen...
2prinsesserogbim Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 nei merker det sjeldent..... noen ganger merker eg et slim, men om det er el-slim eller ikke vet jeg ikke
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har ikke slikt seigt EL slim som det beskrives på pernilleinfo. Jeg har blitt fortalt av min gyn at det er like bra og kanskje bedre med blankt lettflytende vannaktig utflod rundt EL, da det får spermen til å komme seg framover visstnok.
Clemencia Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 D er ikke alle som har EL-slim, og d har ikke noe å si Jeg har bare hatt EL-slim et par ganger etter jeg begynte prøvingen. Så du bør ikke basere eggløsningen bare på dette
Bitteliten Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har aldri merket noe til det. Tror ikke det behøver å være så merkbart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå