Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke de som orker å bruke 3 timer på badet hver morgen for å se perfekte ut! Hudpleieprodukter, selvbruningskremer, sminke, hårstylingsprodukter, manikyr, pedikyr, shaving, napping tannbleking osv osv... Og ikke minst hva det må koste!! Er det mange av dere her inne? Jeg sier ikke at det er galt å se bra ut. (Jeg bruker en god halvtime selv, og investerer i gode produkter, mer hvis jeg skal noe spes), og er opptatt av å se bra ut, men det finnes da grenser??! Skulle gjerne sett så flott ut som disse "jålene" hele tiden jeg og, men det har jeg rett og slett ikke ork til! Hva er det som får folk til å være SÅÅ himla opptatt av å se smashing ut til en hver tid og situasjon?? Bare lurer jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det er viktig å se å ikke minst føle seg bra, jeg bruker ikke timesvis på bade hver dag, noen dager har jeg mer lyst å fikse meg enn andre, samboeren pleier å le litt av meg når jeg drar alle produkter inn i stua å smører meg med hånd krem, kroppskrem,olja fotkrem, lakker negler på både fingrer å tær.

Men vett at han liker det ganske godt at jeg tar vare på meg selv, å vett at verken han eller de fleste andre gutter liker jenter med bruskete bryn,ustelt hår, hår på bena, under armene osv.

Men mest av alt så tar jeg vare på kroppen min for min egen del, jeg liker følelsen av å føle meg stelte, ingenting så er bedre for selvtilitten enn når jeg ligger i badekaret i timer med salter å oljer,ansiktsmaske, få peelt kroppen å føtter, en god hårkur i håret, barbere det som skal barberes, nappe å farge bryn og vipper, å tilslutt smøre meg med krem å lakke alle negler. det er helt herligt, dette gjør jeg vertfall annen hver uke, å er sjelden jeg føler meg bedre enn etter en sånn kveld:)

Skrevet

Jeg står opp, tar en kjapp dusj på 3 min mens jeg pusser tenna, klasker på med a-creme i ansikt og på kropp, et lag maybelline rosa og grønn mascara(flasken altså, hehe), tar på meg deo, hiver på meg klærne, og vips, på 6-7 min er jeg klar for dagen:))

Skrevet

Jeg gjør ikkeno. Står opp splasher kaldt vann i tryne og går rett i klærne og lager forkost. Så d. Ingen jåle her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...