Daquiry Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Ja, da har det skjedd meg også...er blitt alene. Er i 13 uke, og må gå på UL i morgen alene....kjipe greier....;-(
Ina25♥med gull i magen Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Uff, gir deg en stor god klem jeg:) Du skal se at dette ordner seg - er det helt slutt? Eller er det en sjanse for at dere kan finne tilbake? Uansett, vil du klare det her! Du har ikke en venninne som kan være med deg i morgen da? Jeg var på tidlig UL alene jeg, gikk fint det:) Lykke til med både ultralyd og svangerskapet videre - og alt sammen. Det kommer til å gå fint:)
AO3 Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Uff, det var trist å høre. Det er ikke så lett å være gravid og forberede seg mentalt til bli mamma, og så skal man klare det alene, også. MEN jeg er helt sikker på at du klarer deg kjempefint. Du må la det ta den tiden det tar. *trøsteklem*
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Føler med deg. Sender en stor trøsteklem, og kan anbefale svangerskapskurs for enslige mødre hos Amathea hvis du har dem i nærheten, der kan du også få samtale og veiledning om dine rettigheter etc. Se deres hjemmeside www.amathea.no Dette klarer du så fint så Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå