Mamma til tre gutter Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 eg er 4+3 i dag og er livredd for å miste.. har en herlig gutt på snart to år og ønsker så sterkt et til
Endeligtobarnsmamma Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Var hos legen i går og da kom jo selvfølgelig emnet opp. Han sa at det ville han ikke bekymret seg for, sjansen for at det sjedde var mindre enn 5 % og i alle de årene han hadde jobbet var det svært få kvinner han hadde opplevd at kvinner aborterte. Det gikk stort sett bra. På den annen side sa han at det var helt naturlig å bekymre seg, når bekymringen for abort er "over" så kommer det andre bekymringer, sånn er livet som mor Så han forberedte meg på et liv der bekymringer ble en større den enn det har vært til nå Jeg ble veldig beroliget av det legebesøket i går
Mamma til tre gutter Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2008 tusen takk nå følte eg meg roligere med en gang.. ja beymringer er noe vi må leve med hele livet.. barna er jo det viktigste for oss.. dei betyr alt og vi mødre vil våres unger det beste... =)
flypapir Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Denne oversikten ligger under nyttige tips linken; Hvor ofte går det bra: 5-8 uke 89,2% sjanse for at det skal gå bra 9-12 uke 93,8% sjanse for at det skal gå bra* 13-16 uke 96,3% sjanse for at det skal gå bra 17-20 uke 98,9% sjanse for at det skal gå bra 21-24 uke 99,3% sjanse for at det skal gå bra ** 25-28 uke 99,8% sjanse for at det skal gå bra *dersom hjerteaktivitet er påvist, er faren for abort enda mindre.
Mamma til tre gutter Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2008 åå du er en knupp som la ut detta... =) =) =) =)
tuppa79 Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 dette var godt å se:) godt med en oppmuntring i disse nervøse tider:)
Brillefint - Jadda! Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 ja, den statistikken der er god... når man leser på alt her inne så skulle man jo tro at det var 50-50 sjangs eller enda mindre... Blir jo så nervøs av sånt... Vi må bare tenke positivt: det vil stort sett gå bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå