Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nettopp, nå dukker slike spm. opp - det nærmer seg sommer og jeg dumpa innom et prøverom i går for prøve bikini ......

HJELP ! sier jeg bare.........er det sånn jeg ser ut ? Det var ikke et pent syn for å si det sånn...men, men jeg har født to barn, og orker ikke bekymre meg for slike bagateller.

Men det ene tar det andre...Nå tenkte jeg å stripe mitt mørke hår, for å få til en ganske grei summerlook ?! Noen med litt tips?

Har ikke hatt så mye striper, vet jo at frisøren gir tips, og tenkte faktisk å prøve selv også ett øyeblikk..........

Frisøren jeg bruker er OK, hun mener jeg vil se ut som en "russisk hore" med for lyse striper...hehehe. litt morsom hun, men jeg vil bryte igjennom og ha noen litt lyse striper tross hennes avesjon.

Noen med erfaring, har ikke så mørkt hår egentlig, brunt vil jeg si...

Karamellfarvet, gylldent ? Kan godt bleke i sola litt..

(må sis at jeg egentlig har lyst å være blondine, men det blir nok litt stor overgang;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff hvis det er noen russiske her inne - beklager altså, det var ikke stygt ment...

Skrevet

Denne skulle msb svart deg på, hun har peiling .0)

Men nå har jo hun reist på tur...

Hva er det du kaller meg???? Hehehehehehe

Skrevet

Synes egentlig vi kunne trengt en russik hore eller to her inne jeg;-D

Ja til mangfold!!!

Og vet du hva?

BLONDES HAVE MORE FUN!!!!

Moooooahaaaaaaaaaaaa;-D

Skrevet

Hehehe:) Neida.. nå har jeg bestemt meg for å forbli brunette, vi får se hva sola gjør i sommer, kanskje jeg bare vips blir blond :)))

Skrevet

Fniiiiiis..............

Men du, når du skal til Kreta, så kjøp inn noen friske sitroner. Skvis litt sitronsaft i noen hårlokker og vips så solblekes de litt mer enn resten. Så får du litt spill i håret!

Skrevet

Oi takk for tips ! da skal det prøves, kommer nok hjem som vill og gal blondine, mannen blir glad da hohoho..:-D

Skrevet

Hehehe, ja det er visst mange menn som liker blondiner;-D

Og som sagt; Blondes have more fun.....ingen tvil om det:-) Jeg har nemlig prøvd begge deler!!

Skrevet

Jeg er temmelig blond vettu;=) Og har det like temmelig gøy stadig vekk:=)

Men.... må innrømme at jeg aldri har prøv noen annen hårfarge enn min opprinnelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...