Mille** Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Lurer jeg også på. Håper alt står bra til ihvertfall. )
**Min nydelige Milla** Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Ja, vet du, det tenkte jeg her om dagen og. Hvor er hun??
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Savnet henne jeg også har ikke sett henne på NB heller.. Hun er vel opptatt med å planlegge bryllup kanskje?
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Kom plutselig på at jeghar nummeret hennes, så jeg sendte en sms for å høre hvordan det gikk :-) Hun hadde visst internett- og dataproblemer, men kom snart tilbake. Skulle hilse ;-)
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Hehehe da fikk vi avklart det nytter ikke å bli borte fra dib en periode uten å si ifra vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå