Gjest Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 for en fantastisk flott park!!! bor i krsand,men har ikke vært i parken på sikkert 10 år!! der har det skjedd store forandringer gitt! kjøpte årskort,så nå kan vi kose oss masse der i sommer,se på alle dyrene,spise is på hyggelige kafeer,gå rundt å nyte naturen. Anbefaler alle å ta seg en tur dit!!!
Fire småtroll Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Ja, ikke sant! Et årskort er virkelig en god investering, ungene elsker å være der. Niste i sekken, leke på en av de mange lekeplassene, bade i badeland, se på de forskjellige dyrene, det er kjempemasse å finne på der inne.. Pass på å få med runden med mating av dyrene i den norske villmarken, det var høydepunktet i fjor, å se rev, ulv, jerv og elg spise var kjempegøy :-)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Ja, det er bare helt fantastisk!!! Det som jeg også liker godt er at de har eget badeland så kan man variere litt fra gang til gang. gratis barnemat over alt er det også årskort koster 750 kr pr voksen. Gratis for barn under 3 år.
megogdetretrolla Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Jeg signerer denne. Kjøpte årskort i februar, og har vært der fem seks ganger til nå. Har vært helt supert nå utenom høysesong, hvor det ikke er helt studd med folk. Vel anvendte penger:)
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 ja,bare det at de har gratis barnemat er jo helt utrolig,fruktmos og greier! var en god investering ja!! kortet er jo egentlig dyrt,men kommer jo litt ann på om man bruker parken mye.. får kjøpe et til gubben også gitt
Lillesnuppis Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Ja Kr.Sand dyrepark er bare så bra. Å kjøpe ett årskort er vel ikek det dummeste. Tjener jo fort det inn igjen. Å dere har jo ikke problem med hva dere skal finne på i helgene. å badeland er det jo der også. Å for ikke å snakke om kardemommeby og tømmerrenna. Hadde jeg bodd i nærheten av den parken så hadde jeg kjøpt årskort jeg å. Uten tvil. Her har vi Tusenfryd med badeland, men blir ikke det samma da.
Lovemychild Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Vi har også årskort, og er der ofte. Til helga begynner "Herli Land" igjen ,så da er vi på plass Unger elsker Herli Land
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå