Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

33 uker og 11 kg hittil, fra 63-74 kg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

31+4, gått opp 7-8 kg nå, gikk litt ned i begynnelsen pga kvalme... fornøyd så lenge lille bebis har det bra jeg. :)

Skrevet

Jeg er 35 uker på vei- har gått opp ca 6 kg.

Har nok å ta av fra før- så jeg er veldig glad for at jeg ikke har gått opp mer...med nr 1 gikk jeg opp 23 kg...men da hadde jeg mye vann i kroppen- så 14 av de var vekk når jeg kom fra sykehuset.

Med nr. 2 husker jeg ikke helt hvor mye jeg gikk opp...men det var mindre enn med nr. 1.

Har i de siste dagene begynt å hovne opp i leggene...så det kommer sikkert på noen kilo nå på slutten da...

Skrevet

Hei

Uke 33 og 4,5 kilo. gikk ned endel i begynnelsen pga kvalme og har ikke gått opp noe særlig de siste 4 ukene pga kvalme... men jeg hadde jo litt ekstra fra før da. Magen har blitt svær de siste 2 ukene.

Skrevet

Begynner på uke 36 i morgen og er +4 kg. Gikk ned en del i starten pga hyperemesis, så derfor har jeg ikke lagt på meg så mye.

Skrevet

29+6 i dag. Gikk raskt opp ti kilo, sakte en tre-fire til, men de siste par ukene har nålen begynt å peke nedover igjen. Kanskje 11 totalt nå? Trodde jeg ville gå opp mye mer siden jeg økte så kjapt til å begynne med, men det kommer vel en bølge til :-)

Skrevet

Gikk fort opp 11 kg og veeeeldig sakte opp 2,5 til.... Er 32+5 nå, og håper det ikke blir mer enn 3 til :)

Skrevet

Er i uke 36. Veide 59 kg før jeg ble gravid, nå veier jeg 75 kg og vekta har så og si stoppet der. Går ikke opp mer virker det som, vet ikke om det er noe jeg må sjekke opp eller ikke. Trodde ungen skulle legge på seg endel nå på slutten.

Skrevet

Jeg er i uke 33 og har lagt på meg 5 kg, men jeg har plenty å ta av fra før av, så det er vel som det skal.... :-) Og forventer liksom hver morgen å ha lagt på meg en kilo eller to i løpet av natten. Hehe...

Skrevet

Er i uke 31 og har lagt på meg 0,5 kg. Men det skal sies at jeg har nok å ta av fra før og regner med at det blir noe mer ukene framover:)

Skrevet

38 + 1 og lagt på meg 19 kg!!

Veide 56 da jeg begynte... Skal bli godt å komme ned igjen! hehe

Skrevet

Ferdig med 30 uker nå og har bare lagt på meg 6 kg...

Gikk opp 17 kg totalt forrige gang, så regner med det renner på noen flere kg denne gangen og.

:o)

Skrevet

Uke 40 (4 dager til termin).

Har gått opp 16 kilo.

Skrevet

24 dager igjen...gått opp ca 15kg

Første svangerskap gikk jeg ned først og så opp 27kg igjen :o Veier ca det samme nå som da jeg fødte førstamann :)

Skrevet

Er 33+3 idag, og har gått fra 55 til 63 kilo. Ser at jeg begynner å få en del vann i kroppen, så kiloene kommer nok snikende de siste ukene :/

Skrevet

38+3 og 12,5 kg. Startvekt 68,5.

Skrevet

40+6

Opp 11 kg

startvekt 57 kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...