Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Og ga du noe til mannen din?
Pocoyoツ Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Mannen fikk oakley solbriller og jeg fikk englebarnsmykket jeg ønsket meg:)
M-N & sassy-susie Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 ikkje helt satt dato for bryllupe vårres, men allerede bestemt meg for at sambo skal få bunad hos meg
Holly❄️ Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Fikk en diamantring, og mannen min fikk en herrering:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Jeg fikk ring, gubben fikk klokke )
blittmamma07 Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 diamantring med stooor diamant. han fikk 4000 for å kjøre på racerbane for
Lukkelukken og bebibror Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 Jeg fikk ikke noe jeg! Ingen av oss som visste noe om dette før etter fødselen!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. mai 2008 #12 Skrevet 29. mai 2008 Fikk en ring i hvitt og gult gull med 10 små diamanter :-) Han fikk 2 billetter til NHL All Star SuperSkills Competion i Dallas TX :-) Reisen ikke inkl hehe
Odine! Skrevet 29. mai 2008 #13 Skrevet 29. mai 2008 Stort syskrin Mansjettknapper med initialene inngravert.
dritgrei hei hei! Skrevet 29. mai 2008 #14 Skrevet 29. mai 2008 et diamantkjede, og ja jeg gav ham bunadsklokke.
Sivalur Skrevet 29. mai 2008 #15 Skrevet 29. mai 2008 Lukkeluken: fødselen? Morgengave pleier å bli gitt første morgenen etter bryllupet. Noen fine tips her, har grublet på hva jeg skal gi i morgengave men nå tror jeg at jeg vet det.
Torpekjærringa Skrevet 29. mai 2008 #16 Skrevet 29. mai 2008 Jeg fikk bunaden min ))) Jeg gav mannen min en stilig klassisk klokke )
Graciegirl Skrevet 29. mai 2008 #18 Skrevet 29. mai 2008 Gav klokke Fikk øredobber som matchet forlovelsesringen
Mulle :) Skrevet 29. mai 2008 #19 Skrevet 29. mai 2008 han får : har vært hos fotograf og tatt bilder i undertøy.. så det får han av meg.... Vet ikke hva jeg får i morgengave.. kan svare om 23 dager
Gammelamazon Skrevet 29. mai 2008 #20 Skrevet 29. mai 2008 Jeg fikk et smykke han hadde designet (men ikke laget) selv:-) Mannen fikk et fotoalbum: Jeg gikk til fotograf og fikk tatt bilder av meg selv med og uten tøy på (ikke sånn pornoaktig, altså;-) Litt "kunst" over det, om du skjønner)...
brooklyn Skrevet 29. mai 2008 #22 Skrevet 29. mai 2008 Fikk to fete diamanter i allianseringen min, han fikk favorittserien sin på dvd.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 29. mai 2008 #23 Skrevet 29. mai 2008 Et nydelig armbånd, som matchet ringene våre.. Egentlig ALTFOR dyr gave, mener nå jeg, da, men har brukt det masse;0) Vi har designringer, så da er naturlig nok armbåndet også det.
UpsyDaisy Skrevet 29. mai 2008 #24 Skrevet 29. mai 2008 Jeg fikk alliansering med tre diamanter. Han fikk klokke av meg.
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 29. mai 2008 #25 Skrevet 29. mai 2008 Jeg fikk diamant-øredobber Han fikk alle James Bond filmene i spesialutgave (han elsker James Bond)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå