Gå til innhold

Hva fikk du i morgengave?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ga du noe til mannen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klokke. Nei.

Skrevet

Mannen fikk oakley solbriller og jeg fikk englebarnsmykket jeg ønsket meg:)

Skrevet

Fekk ring, gav klokke

Skrevet

ikkje helt satt dato for bryllupe vårres, men allerede bestemt meg for at sambo skal få bunad hos meg :)

Skrevet

Fikk en diamantring, og mannen min fikk en herrering:)

Skrevet

Flere?

Skrevet

Jeg fikk ring, gubben fikk klokke :o)

Skrevet

diamantring med stooor diamant.

han fikk 4000 for å kjøre på racerbane for

Skrevet

Jeg fikk ikke noe jeg! Ingen av oss som visste noe om dette før etter fødselen! :P

Skrevet

Fikk en ring i hvitt og gult gull med 10 små diamanter :-)

Han fikk 2 billetter til NHL All Star SuperSkills Competion i Dallas TX :-) Reisen ikke inkl hehe

Skrevet

Stort syskrin

 

Mansjettknapper med initialene inngravert.

Skrevet

et diamantkjede, og ja jeg gav ham bunadsklokke.

Skrevet

Lukkeluken:

 

fødselen? Morgengave pleier å bli gitt første morgenen etter bryllupet.

 

 

Noen fine tips her, har grublet på hva jeg skal gi i morgengave men nå tror jeg at jeg vet det. :)

Skrevet

Jeg fikk bunaden min :o)))

 

Jeg gav mannen min en stilig klassisk klokke :o)

Skrevet

Diamantring :-)

Han fikk bunadskjorte.

Skrevet

Gav klokke

Fikk øredobber som matchet forlovelsesringen

Skrevet

han får : har vært hos fotograf og tatt bilder i undertøy.. så det får han av meg....

 

Vet ikke hva jeg får i morgengave.. kan svare om 23 dager ;)

Skrevet

Jeg fikk et smykke han hadde designet (men ikke laget) selv:-)

 

Mannen fikk et fotoalbum: Jeg gikk til fotograf og fikk tatt bilder av meg selv med og uten tøy på (ikke sånn pornoaktig, altså;-) Litt "kunst" over det, om du skjønner)...

Skrevet

He, he, da var vi to, ja:-)

Skrevet

Fikk to fete diamanter i allianseringen min, han fikk favorittserien sin på dvd.

Skrevet

Et nydelig armbånd, som matchet ringene våre.. Egentlig ALTFOR dyr gave, mener nå jeg, da, men har brukt det masse;0)

Vi har designringer, så da er naturlig nok armbåndet også det.

Skrevet

Jeg fikk alliansering med tre diamanter. Han fikk klokke av meg.

Skrevet

Jeg fikk diamant-øredobber

Han fikk alle James Bond filmene i spesialutgave (han elsker James Bond)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...