Gjest Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Vi har en gutt som vi fikk etter første pp (vet vi var heldige). Nå er vi i gang med nr. to, og mislyktes i første pp. Så nå kommer jeg inn hit.
Nanamor Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Velkommen hit Håper det klaffer fort for dere denne gangen også da.. Jeg er også i 2pp, midt i den lange ventetiden mellom EL og IKM. Tenker det blir litt testing over helgen... Skikkelig utålmodig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå