Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Har akutt tannpine, i 3 tenner samtidig. Jeg tøørner snart. Men tannlege tør jeg ikke! Er så redd at jeg mister pusten! Ikke har jeg råd eller! Lyst på fine,hele tenner!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Oida, medfølende klem til deg! Husk at dette blir ikke bedre, men værre, og jo lenger du venter jo mer omstendelig blir behandlingen hos tannlegen også... Du må bare komme deg dit, og be han/henne dope og bedøve deg så mye som mulig. Da gjør det ikke vondt, selv om det er skummelt. Kjære deg, ikke vent lenger, ring tannlegen i morgen, hvis det er betent og betennelsen går over i kjevebeinet og skallen er det direkte farlig. Du er nødt til å manne deg opp og gjøre noe med det, prøv ihvertfall, og blir det helt umulig så vil tannlegen henvise deg videre til sykehuset så du kan bli behandlet i narkose. Ikke bekymre deg for regningen heller, det ordener seg, tannlegen deler opp regningen i så mange måneder du måtte ønske, lover deg det ikke er første gang han gjør det! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå