Gå til innhold

Hvor lenge sov barnet ditt i sprinkelseng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla er nå 20 mnd, og har heldigvis ikke klatret ut av senga enda.

Men når hun begynner med det tenkte jeg å bytte seng.

Når byttet dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de var 2 år og 4 mnd.

Skrevet

rundt 18 mnd. Byttet til cabin seng (høy seng)

Skrevet

Han er tre år og tre måneder og bruker fremdeles sprinkelseng.

Skrevet

Begge mine bruker det ennå. Mini på 2 har sprinklene på ennå, men 3 åringen har fått fjernet de på ene siden sånn at den er åpen.

Skrevet

Vi byttet når hun ble to år:)

Skrevet

Har lurt litt på det å fjerne noen sprinkler jeg også, så hun slipper å klatre over. Men da må jeg sage over sprinklene... Kan heller ikke ta bort den ene siden på senga... Går det da ann å sette de på igjen seinere? Hmmm... Noen som har noen lure løsninger?

Skrevet

Jeg har tatt av sprinklene på den ene siden og satt opp sengehest, tenkte å kjøpe stor seng om ikke så alt for lenge, slik t lillesøster kan få sprinkelsenga når hun kommer i juli en gang. han er 15 mnd. hoppet ikke ut av senga da, gjør ikke det nå heller, med bare sengehest, lille pysa mi:)

Skrevet

Jenta mi på 2 år og snart 3 mnd bruker den enda. Venter nr 2 i juni, og når vogga ikke brukes mer - så overtar nr 2 sprinkelsenga, og nr 1 får stor seng. Regner med da at nr 1 har sprinkelseng til hun er drøyt 2 og et halvt år.

Skrevet

Halvannet år:o)

Skrevet

Gutten fikk juniorseng da han var ca 2 år og 2 mnd.

Skrevet

begge mine fikk juniorseng rett etter fylte 2 år.

Skrevet

Vi bytta når hun var 2 år , 3 måneder og 6 dager :D

Altså , i dag hehehe :D Første natt i storpieseng, SPENT :D

Skrevet

Hun er 2,5 år å sover i den ennå. Hun prøver ikke å klatre over ennå heldigvis. Kan ikke bytte nå fordi jeg stoler ikke på henne når det gjelder å komme seg ut av senga å stå opp alene. Hun kan fint finne på å stå opp alene å gå på kjøkkenet å gjøre masse greier, så det er ikke trygt. Så hun blir i sprinkelsengen foreløbig :)

Skrevet

Eldste var 2 år og 3 mnd.

Minsten på 16 mnd sover i sprinkelseng.

Skrevet

Byttet da han var 2 år og 10 mnd.. Klatret aldri ut av sengen sin, men han fikk stor seng til jul av besteforeldre..

Skrevet

3 år og snart 2 mnd. sover der ennå

Skrevet

ca 2 1/2 år. Da overtok lillebror senga : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...