Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken solkrem har dere kjøpt til deres små?

Jeg blir så påvirket av "best i tester" i blader jeg leser, men vet jo ikke hvor godt jeg kan stole på testene da..

I fjor brukte vi Babyline, den er litt vanskelig å smøre utover, ellers var jeg fornøyd. Men snuppa var ikke så stor i fjor, så vi hadde henne i skyggen hele tiden. Nå er det anderledes, nå springer hun rundt om kring :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja..husker ikke jeg..

Hadde babyline i fjor vi også,men synest den var håpløs å smøre utover..

Har kjøpt en som er på spray nå..

En hvit flaske iallefall

Skrevet

Den som er best i test i foreldre og barn nå er kjempe god å smøre ut. Vi hadde også babyline i fjor håpøs å smøre ut.

Skrevet

Den best i test i foreldre og barn, det var solfaktor 50! Var ikke det mye? Ser de har den i solfaktor 30 også, men er den like god? Den luktet veldig godt, men det vil vel kanskje si at det er parfyme i den?

Skrevet

Disse solkremtestene er ikke helt til å stole på folkens!! Testens taper, Lavera, fikk kritikk for innhold av mistenkelige stoffer, og blir omtalt som et produkt med kjemiske tilsetningsstoffer, noe som er bare tull!! Lavera har 100% fysisk filter, er 100% naturlig og helt fri for parabener. Det den er tilsatt, og som testen omtaler som kjemisk, er eteriske oljer, som og er helt naturlige. Disse oljene kan, helt riktig som de skriver i testen, fremkalle allergi, og virke irriterende på enkelte hudtyper. Men dette er for dem som er ekstra utsatt!! Ble så provosert av testen, jobber jo med produktet;)

Ellers for meg er det viktig at solkremen jeg bruker på mitt barn er fri for parabener og kjemisk parfyme, og at den har et fysisk filter. Dvs. at solkremen legger seg som et beskyttende lag på huden, og reflekterer solstrålene. Dem med kjemisk filter trekker inn i huden og bekjemper solstrålene der. Opptil 70% av det kjemiske blit tatt opp i blodet=S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...