Gå til innhold

*inspirert* Går du og mannen ut hver for dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og evt. hvorfor mener dere det ikke er greit? *nysjerrig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi går ut både sammen og hver for oss. Stoler på hverandre og så er det jo morsomt med rene jente- eller guttekvelder på byn av og til:)

Skrevet

Ja, me går ut både kvar for oss og sammen. Etter at me fekk mallo i fjor juni så har det for det meste vert kvar for oss, heilt tilfeldig. Har litt lyst å gå ut sammen no i sommar, så kanskje det blir ei helg hos bestemor på ungen.

Skrevet

Selvfølgelig. Kan ikke skjønne hvorfor vi ikke skulle det.

Skrevet

Vi går faktisk vanligvis ut hver for oss; jeg med jobb og han med kompiser. Men det blir vel et par- tre ganger i året ;o)

Skrevet

Nei kun om det er "lukket" jobbfest.

Vi liker å gå ut sammen, ville ikke du gått ut med din beste venn?

Skrevet

Hovedsaklig hver for oss siden det ikke alltid er så lett å skaffe barnevakt til to små...

Jeg syns det er veldig greit, og vi stoler på hverandre. Er jo ikke snakk om noe grøftefylla, men noen øl/ vin i lystig lag. Såpass må man unne hverandre.

Skrevet

Ja, stort sett! Jeg har mine venner, han har sine :) Og så så mye enklere å gå ut da, når man ikke er avhengig av barnevakt.

Skrevet

Vi gjør begge deler.. Øhh, gjorde! Hehe! Har ikke blitt så mye byliv på oss gett, men vil han ut med kompisene sine så "Væshegod"!

Samme mener han om saken.

rett og slett fordi vi trenger litt alenetid vi også. Og jeg tror ikke han hadde hatt det såå kult sammen med meg og mine venniner heller, på vinkveld feks.

"Du, har du hørt, hvisketiske, plæpre* Hihi

Skrevet

Er jo sammen med han hver kveld fra 19 og utover...

Har vært sammen i 9 år, så jeg savner han ikke en kveld ute ;-)

Skrevet

Nja, jeg har dratt til syden på jenteferie alene og han har dratt på contry festival alene :) Men når vi er hjemme går vi som oftest ut sammen, første gangen vi gikk ut hver for oss hjemme så havna han i seng med en annen jente...Så nå går vi ut sammen!

Skrevet

Mest hver for oss, fordi vi ikke har noen som kan sitte barnevakt for alle våre søte små på en gang....

Jeg går aldri ut i helgene da, men tar gjerne en tur ut for å ta en kaffe eller enkel middag med en venninne eller tre på en hverdagskveld. Mannen velger vel helst en fredag eller lørdag for en tur ut med kompisene. Men ingen av oss er mye ute og flyr da, kanskje en gang i måneden hver.

Skrevet

Jo, og henne eeelsker jeg å jangle med:o))

Er noe helt annet å gå ut med mannen min enn venninnene da... Synes du ikke? Gjør du ingenting omtrent uten din beste venn?

Skrevet

næh synes det er rå artig å gå ut med mannen =) Og å gjøre alt annet sammen.

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Sjelden. Har vært ute (på kveldstid med alkohol involvert) og drukket uten ham 2 ganger siden jeg MØTTE ham... Han har vært ute adskillig flere ganger=)

Skrevet

Ja :) min kjære trives ikke så godt på jentekvelder og jeg trives ikke så godt på guttekvelder ;)

Skrevet

Ok, he he.. Mannen min orker ikke all den fjasinga han:-) Kanskje din er mer tålmodig enn min:-D

Også orker jeg ikke ha han rundt øra mine bestandig:-D

Skrevet

vi går ofte ut sammen for vi har samme venne gjeng:) men er klart at han ikke gidder å være med meg hvis det bare er jentene i gjengen som skal ut. samme som at jeg ikke gidder hvis det bare er guttene som skal ut og ingen jenter skal være med. så her blir det litt blanding:)

Skrevet

Sånn det er her og! Aksjer og lønnsforhandlinger gir meg ikke nevneverdig byhumør:-D

Skrevet

Ja, jeg og _mannen_ gjør det annehver helg. Er ikke det ok da?

Jeg ble litt inspirert jeg også.. *s*

Skrevet

Jada, både sammen og hver for oss. Har blitt mest hver for oss siden mini kom, ikke alltid så lett å få barnevakt. Og så synes vi begge det er deilig å komme ut å lufte oss litt på egen hånd:)

Skrevet

De få gangene vi har vært ute, så har vi vært hver for oss stort sett.. Har vært ute med bestevenninna mi, og da har det hendt at gubben har vært ute med kameraten sin (typen til bestevenninna mi)..

Ellers så har det hendt vi har gått ut sammen alle fire, men splitta oss..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...