Lykkelig 2 barnsmor Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Var hos legen i dag i uke 10+1. Tok alt av prøver og undersøkelser. Men vi fant ingen fosterlyd. Ble litt skuffa, men det er jo tidlig ennå, og ettersom vi ikke vet hvordan morkaken ligger, kan det jo være mange årsaker til at vi ikke fant den. Fikk ny time om 14 dager, for da skulle vi prøve å finne hjertelyd igjen. Gleder meg til det. Og det er rart hvor fort tiden går med nr 2. Tiden bare løper fra meg. Andre med erfaringer?? Solklem fra østlandet
Giinaღ Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Hei hei Jeg opplevde det samme i desember. Var på UL i uke 10 og vi gledet oss stort. Dessverre var det ingen hjerteaktivitet og spiren var altfor liten. Jeg ble sent til utskraping dagen etter. Utrolig trist! MEN... nå høres det ikke ut som om det har skjedd hos deg da. Det hadde de nok oppdaget i dag, så tipper du er heldigere om et par uker, jeg Lykke til!!!!
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Hei.. Når jeg var gravid med sønnen min prøvde vi å finne hjertelyd i uke 11, 13 og 14.. Men vi klarte det ikke, enda legen holdt på å lete lenge.. Så jeg fikk henvisning til ul, og der var det en frisk og rask liten baby. Mange klarer ikke å finne hjertelyd så tidlig, så jordmødre vil ofte ikke lete før etter uke 20, mens legene ofte prøver tidligere.. Og hos noen finner de den og. Men det er absolutt ingenting å bekymre seg for, dere finner den sikkert neste gang!! Lykke til videre!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå