noLadyjustME Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 noen som har vert på en slik klinikk? og i så tilfelle hva er deres erfaring??
Regnbuens barn™ . Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Gå til en osteopat, genial på migrene.
winneboo Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Nei men hjelper til å dytte. Har selv migrene men jeg klarer å leve med det uten problemer fordi jeg bruker medisiner daglig. Uten de er jeg fortapt. Håper det løser seg for deg-
mamman til to gutter Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Har ikke vært på det selv, men en på jobben var på en og hun var ikke veldig imponert... Men hun var bare der et par ganger og synes det ble for mye stress med reiseveien...
noLadyjustME Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2008 osteopat?hmm, får lese litt om det! har gått på forbeyggende uten særlig effekt, så er veldig desperat! eneste som funker er pinex og paralgin forte:/ skal på en nyåpnet klinikk som heter hodeverket, og de tar den svimlende sum av 1200kr for første time, derfor jeg lurer på effekten og hva de faktisk gjør der?! takker for alle svar:o)
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 sambo var der idag.. hva lurer du på? første gangen han var der da så han ble bedt om å holde seg unna all slags smertestillende for 2-3 uker og skal tilbake etter denne perioden. koster 1200 kr første time og deretter 700 kr!.. gruuusomt dyrt men er vel verdt det :s
winneboo Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Jeg bruker Selo-Zok 500 mg hver dag+ Almogran som da er anfallstabeletter som jeg tar når jeg kjenner at et anfall er på vei. Heldigvis funker disse veldig bra for meg. Men har hørt mye positivt om homeopat og akupentur i forhold til migrene, meg funket det desverre ikke på, men vet om flere det har funket på da.
EierIkkeFantasi Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 legene trodde jeg hadde migrene,gikk med vondt i hodet konstant..men jeg gikk til kiropraktor og nå,etter 3 behandlinger har jeg såvidt vondt av og til,skal tilbake noen ganger til..det viste seg å være låsning i nakke pga overbelastning(trenger ikke kjenne dette) vil absolutt anbefale kiropraktor..
MammanTilCasper&Hedda Skrevet 28. mai 2008 #10 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har vært der....forrige uke faktisk....i mitt tilfelle, var det hele en stor vist i hvertfall. Jeg har slitt med hodepine/merkelig trykk ihodet, og følelsen av å ville besvime siden midten av des. Har vært sykmeldt siden pga tør omtrent ikke kjøre bil, være alene med ungene osv. Har tatt alle mulige prøver,24timers EKG og MR av hodet. Alle prøvene var fine unntatt EKG som ga utslag på uregelmessig hjerterytme om natta. Ble satt på migrenemedisin i midten av feb (Imigran), dette funket ikke, så det ble det slutt på. Noe av det første de var inne på like etter nyttår, en av de første gangene jeg var hos legen, var spenningshodepine pga nakkemuskler i spenn som kommer av jobben min (frisør). Men etter mer om og men,ble også dette utelukket pga de merkelige "anfallene" av å hele tiden ville besvime. Ble sendt videre til nevrolog, som etter 15 min ved å se på meg med lommelykt her og der, og å teste alle refleksene mine på hele kroppen, konkluderte han på nytt med spenningshodepine........(!??) Ble henvist videre til fysioterapeut, og fikk med meg 100 antidepressiva (ja, antidepressiva....), som jeg skulle ta. De skulle visstnok virke avslappende for musklene, mulig det, men likevel....spiser ikke det hvis jeg ikke må liksom. Så spurte jeg hva om behandlingen ikke virker? Hva gjør vi da? Nei da er det ingenting mer å gjøre, var svaret jeg fikk...! Så, nei,jeg syns hele nevrologen var en vits. Det kom ingenting ut av det for min del i hvertfall. Men uansett, lykke til! Har mange på jobben min som bruker naprapat, som de er superfornøyd med, men dette er vel å merke etter at de har fått påvist at det kommer fra nakken, og forsøkt på fysioterapeut og kiropraktor uten noe resultat.
noLadyjustME Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. mai 2008 åååh neei der var det siste lille håpet ut dørå håper inderlig det har noe for seg hvertfall! Legen mener jeg har både kronisk spennigshodepine og migrene, så jeg fører hodepinekalender, i håp om å bli litt klokere...syns det er skikkelig skummel jeg! i dag har f.eks vert en skikkelig pinefull dag der jeg ikke forstår hvordan jeg har komt meg til endes:s har tatt MR av rygg,nakke og hode, men finner ingenting,og det er jo merkelig at ikke legen kan henvise til noe annet! Vet ikke hva mer jeg kan gjøre, og har råd til...gruer meg til alt, kan ikke gjøre noe nesten uten denne pulserende grusomme smerten...*syte-syte*
noLadyjustME Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. mai 2008 Gothica83-2jenter : er det samme klinikk tror du og?(sandnes?) men hva gjorde de? og hva kommer de til å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå