Figa *Fødeklar* Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Jeg orker nesten ikke mer! Svetter som en gris og får ikke sove om natten. Ligger naken oppå dynen med vinduene vid-åpne, men allikevel våkner jeg av at jeg er så varm. Det holder med å våkne annenhver time fordi man må tisse! Men men.. I forhold til hva jeg får igjen for disse hetetoktene, svetten, tissingen om natten og "pusteproblemene" er vel prisen lav å betale :-)
Bubba75 Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Jeg er akkurat som deg. Tror kanskje jeg fikk et par timer søvn i natt. Og ja, det er jo verdt det!
Maiblomst Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Samme her, og enig med du.. Men det er SÅ verdt det! ..8 uker til termin kjennes imidlertid leeeenge ut akkurat nå :-)
Gulp Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Bra det er flere som meg:) Svetter som en gris. Og er i tillegg tett i halsen, så jeg snorker også......stakkars kjæresten min.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Samme her. Har hentet frem vifte jeg nå så den skal få gå på høy speed i natt : ). Nesten så jeg går og investerer i aircondition nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå