Gå til innhold

Brun utflod med "svart tråd" ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 12 +1 i dag, og oppdaget nettopp brunlig utflod i trusa, med noe som så ut som en "svart" tråd ilamme.. noen som har erfaring ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir nervevrak, fikk ike noe sjikkelig svar på legevakta heller,(på telefon) bare å ta det med ro så lege man ikke blør eller har smerter.. er ikke akkurat betryggende..

Skrevet

Det er ikke uvanlig med litt småblødninger eller blodspor i utflod. Det trenger ikke bety noe. Så lengde det ikke er masse friskt blod og smerter trenger du ikke bekymre deg. Jeg har flere ganger hatt spor av blod eller blod i utflod i løpet av svangerskapet. Er 31 uker nå. Men vet at det er ubehagelig, man blir nervøs for om det kommer mer. Men det kan være mange grunner til at man blør litt. Har en venninne som har hatt flere kraftige blødninger, og der fant de til slutt ut at en del av morkaken lå foran livmorhalsen, alt bra med babyen.

Skrevet

Vil bare si at siden det er brunt kan det tyde på gammelt blod. Det er bedre at det er brunt enn at det er rødt;) Når en er gravid blør en ofte lettere der nede, dere kan kanskje komme fra feks en bitte liten rift eller noe... Trenger ikke bety at noe er galt:) Jeg blødde de tre første mnd sist jeg gikk gravid og fikk en nydelige datter som nå er to år. Denne gangen hadde jeg en bitte bitte liten blødning da jeg var omtrent 12 uker, men alt var bare bra. Nå er jeg i uke 37:)

Dersom det gjenntar seg og du er fryktelig urolig, tror jeg at jeg ville kontaktet lege igjen. Kanskje fastlegen kan svare deg litt bedre, eventuelt sende deg på en tidlig ul. Jeg vet dessverre altfor godt hvordan det er å gå og være veldig bekymret pga dettemed brunlig utflod osv.

Skrevet

tusen takk for svar.. man bli litt lettere til sinns når man ser at man ikke er alene om dette, og at det går bra ved di fleste tilfeller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...