Kjærlighet <3 Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Vi er en familie på fire, jeg er gravid i min 33 uke når ferien starter og vi har tre ukers ferie. Barna er 2 år og 3,5 år. Minste gutt og eldste jente.. Hva skal vi finne på? Utreise fra Oslo, da vi har tenkt å ta første uken der med mannens familie... Forslag? :-)
line_n & sara Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 siden du er gravid, ville jeg ikke dratt så altforlangt, men feks leie et passe stort sted i danmark/jylland? bilferie i norge er kanskje litt uaktuelt med stor mage/liten blære!
Piipii Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Hvis dere skal være i Norge, hva med hunderfossen? Hvis dere vil ltt lengere, kunne dere jo dratt til Daftø camping (www.dafto.se), kjempe fine hyter og et paradis for barna:) Eller så er jeg enig med hun over at Danmark er et supert sted:)
EnLitenPrins Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Var på daftø camping som liten!! Helt hærli!!
Kjærlighet <3 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2008 Hehe, ja bilferie er utelukket i år hvertfall:-) Orker ikke tanken på det engang! Hadde tenkt oss til Danmark siden foreldrene mine skal flytte dit i sommer. Men plutselig var det så usikkert når dem kom seg nedover... Så prøver å se etter alternativ..
Kjærlighet <3 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2008 Var inne å så på sidene deres. Så veldig bra ut :-)
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Color line hadde tilbud på tur til legoland fra Oslo i juli til 5000 kr. Da var det båten med personbil og innvendig lugar, to netter på hotell og inngang for familie på 4 i legoland. I juni og august lå det på 3-4000 kr.. Legoland på jo være supert for både liten og stor Husker jeg elsket det når jeg var liten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå