Busy Bee Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 du kjenner noe som stikker i ryggen når du legger deg, og du finner en sau (plast). Eller når du åpner kjøleskapet og ser en sko str. 22.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Når du rugger på en rullestol med en 90 år gammel dame i. Hehe, det gjorde jeg på jobb i dag når vi ventet på heisen...=P
Poteto Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 hehe det eneste du har i vesken din er bleier, smokker å deler av en flaske (du har nemligt tatt feil veske)
Holly❄️ Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 eller mens du hjelper ene ungen på do, og kommer inn på minstas rom og finner alle klærne kastet ut av skapet... de klærne som jeg akkurat hadde lagt pent sammen.. eller når farfar kjøper is, og de sniker seg inn på rommet og griser til hele rommet med iskrem... :S eller når man er ute og handler klær til seg selv, som man så sårt trenger, og ender opp med en pose full av barneklær i stedet.. Jaja, det var min dag:P
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 når jeg gleder meg til å få 2 min i fred når jeg er på do - men jaggu kommer de inn der også eller står og hamrer på døren. Jeg fant faktisk også noe i kjøleskapet som ikke hører hjemme der; en våt vaskeklut.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 eller når du finner en bleie i skappet på kjøkkenet, når du egentlig leter etter bilnøkklene.. hehe
Gunni_2 Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 - når du finner fjernkontrollen til tven i blomsterpotta, bleien eller do.. - når ketsjup er den viktigste ingrediensen på ALL middagsmat ( unntatt grøt, der nekter mamma ketsjup, hehe) - når det er farlig å gå over gulvet på barnerommet i mørket, for da kan du ikke se alle lekene som ligger strødd utover
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 når et smil av ubetinget kjærlighet får deg til å glemme all tretthet.... ;D
Little Dreamer Skrevet 28. mai 2008 #10 Skrevet 28. mai 2008 du står igjen på bussholdplassen helt alene fordi bussen(som går en gang i timen)er full (( du oppdager at du glemte å skifte t skjorta m gulpeflekk før du gikk i butikken.
1mor3barn&1000ideer Skrevet 28. mai 2008 #11 Skrevet 28. mai 2008 du finner tannborsten og to do-ruller oppi do... du maa vaske hele sofaen og gulv teppet, fordi minsta har tatt av seg baesje bleia og satt seg der etterpaa... du gaar rundt med mat-rester paa klaerne hele dagen
Koala *g07* Skrevet 28. mai 2008 #12 Skrevet 28. mai 2008 du skal ta oppvasken så ligger det en haug med leker oppvaskkummen i stede.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #13 Skrevet 28. mai 2008 Når det er helt naturlig å sitte på do å bæsje mens to små lanker titter frem under dørsprekken og det piiiiiiper i ørene av den hjerteskjærende lyden toåringen lager bare fordi mamma vil være i fred i 2 minutter.. Du går på butikken med klistremerke i pannen (slike som sitter på appelsiner osv) og tenker ikke over at du har det der, ikke før du skal legge deg om kvelden tenker du over at du har gått en hel dag med det merke i trynet. Du sender vesken din gjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen og de som gjennomlyser den begynner å småflire og mimre om hvordan det var å ha små barn (vesken inneholder: 2 duploklosser, noen bleier, en smokk, en flaske, smekke, våtservietter, klesskift, en utslitt bamse, kjeks og annen småttis godis, juiceboks, snørrpapir og til slutt to pass), selvfølgelig flirer de enda mer når stellevesken er neste man gjennom og inneholder ca det samme som mammas veske.. Det er helt naturlig å ALDRI være ordentlig ren! Før skiftet jeg alltid topp om jeg skulle noe sted og jeg sølte noe, jeg skifter nå også altså, men 5 minutter senere er jeg gjerne full av sann, banan e.l. Du skal legge dynen over barnet om kvelden før du legger deg, tråkker på en legokloss og istedenfor å bgynne å skrike (det gjør jo JÆVLA vondt) så biter du deg i leppa til du tror du skal svime av fordi du er redd for å vekke skrikerungen.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 28. mai 2008 #14 Skrevet 28. mai 2008 Du skal betale regninger men kommer på at de ligger i veska som av en eller annen rar grunn ligger på rommet til småttisen, og han sover så du kan ikke henta veska for da våkner han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå