Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Var dere borte fra jobb neste dag? Hadde dere vondt veldig lenge? Fikk dere ha med noen inn på rommet? Jeg skal ha med samboer og vil gjerne ha han ved min side.. Takker for mange svar!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Kan få sykemelding noen dager om du vil "komme deg".. ja du får ta med deg samboe:) Ikke vondt lenge.. Du får smertestillende så d holder.. Håper d hjalp!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Jeg fikk ha med samboer, men han satt utenfor hele tiden. Fikk ikke ha han med inn. Jeg var ikke borte fra jobb, men er du dårlig, får du sykemelding. Var øm i underlivet og litt mens smerter i noen dager, men ikke sånn kjempe vondt. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Blødde som en gris, så var hjemme fra skolen et par dager ja til det hadde gitt seg litt.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Har gjort dette to ganger, fikk ikke ha med noen inn.. Det fikk kun de veldig unge jentene som hadde med sin mor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå