Gjest Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Hadde sånn halvveis tenkt å erklære meg selv som overflødig her inne, da jeg alltid er enig med deg...i tillegg formulerer du deg som regel slik jeg skulle ønske at jeg fikk til selv...Du sier med andre ord det jeg selv ville sagt, bare så mye bedre:-) Men endelig, i dag, kan det se ut til at jeg var uenig med deg! Det var på tide!
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Det var i en av barnevertrådene-trådene, uten at vi trenger å nevne det noe videre. Det tok meg altså et helt år på dib før jeg endelig skulle registrere at jeg ikke var hjertens enig med deg.-)
Gjest -<<- Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Det er nok bare fordi jeg er en litt ondsinnet og bitter barnevernstante. Vi er jo kjent for våre sadistiske trekk og absurde holdninger. =)
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Nja, ser ikke helt det for meg:-) Åkke som, kommer det nå en flodbølge av uenighet, eller går det et nytt år uten....hmmmm, sidespor- et nytt år på dib *grøsser lett* Skjønner at dette ikke er så fasinerende for deg, men det har faktisk fasinert meg litt (med trykk på litt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå