Trenger hjelp!! Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Jeg går til fysio,og når jeg nevnte for en vennine at han knekker opp i ryggen så sa hun at det hva jo en jobb for kiropraktor..Stemmer dette??Og hvilken behandlingsopplegg har dere,hvor ofte går dere og må dere gjøre hjeme??Tenker speielt for de som har ryggproblemer....
Nusseline♀♀♂ Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Ja "knekking" er kiropraktorjobb ja. Har aldri opplevd at fysioterapeuten min har gjort det. Har vært hos kiropraktor og da var det knekk og brekk. Jeg får behandling for nakke/rygg en gang i uken for å prøve å unngå tilbakefall, da får jeg en halv time med varmepakning og så en halv time med massasje og tøying av muskulaturen. Gjør ingenting hjemme.
Trenger hjelp!! Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2008 Hm,skjønner ingenting..Men regner jo med at han kan jobben sin,,blir litt skeptisk siden jeg ikke blir bedre,huff..
Silja FullFres McQueen Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Den ene fysioterapeuten jeg gikk til, knakk oxo i nakken på meg.. Tenkte ikke noe særlig over det, da han har rykte på seg for å være litt brutal.. Hehe.. (Men uansett hjalp det ikke noe særlig da, og jeg har sluttet å gå til han). Fikk ikke noe jeg skulle gjøre hjemme, gikk til han to ganger i uka.
Trenger hjelp!! Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2008 jeg har fått besjed om å trene,gå turer og jeg fikk øvelser som jeg skulle gjøre hjemme.Dette har jeg gjort.I forrige uke fikk jeg besjed om at det ikke hva nok så nå måtte jeg trene sammen med en fysio...
Silja FullFres McQueen Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Såpass ja. Ja, men er ikke det bra da? Da får du nå ordentlig hjelp da =)
FuriLaks Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Han kan jo ha tilleggsutdanning og være manuellterapeut, de kan også knekke litt her og der.
Trenger hjelp!! Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. mai 2008 Joda hvis er det bra,er bare utålmodig,vil bri frisk snart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå