HarPrins,FårPrinsesse FØDEKLAR Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Har di siste dagene hatt skikkelig nedpress,føles noen ganger som om ungen nesten er på tur ut...er ikke vondt,bare ubehagelig! Er dette normalt?
gutteklubben grei Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Gjør du knipeøvelser??? Hadde det samme med første og andremann, kjentes som om hele underlivet skulle ramle ut, det vedvarte en stund etter fødselen og gjorde at jeg ikke orket å gå så mye. Men denne gangen har jeg gått på barseltrening i vann og gjort masse knipeøvelser. Er nå i uke 38 og har ennå ikke hatt denne følelsen. Håper jeg er like fin etter fødselen også :-) Så selv om det er litt sent så kniiiiiiip!
Lellemor Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 ja, hadde mye av dette fra 8mnd ca.. kjennes ut som en kniv fra magen og ned på en måte..kunne våkne på natta, kjennte nessten ut som foten til baby kom ut en viss plass.. ubehagelig, men normalt
enik<3M06&L08<3 Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 jeg har også mye av dette.. men jeg syntes det gjør vondt!! verst når jeg står da... har hørt at dette er en del av modningen.. som sakt, har hørt!!
JuniMamma_jente08 Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 jeg tror vesla mi prøver å grave seg ut på egenhånd i blant.. vonde greier :-s hjelper så vidt å knipe igjen mens det presser som værst, men ikke mye... sukk... hatt det i litt over en uke, er i uke 37+1 nå...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har hatt det slik i noen uker sammen med stikkninger som iler ned i underlivet, min forklaring er at ungen graver seg lengre og lengre ned i bekkenet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå