Gå til innhold

Andre gravide røykere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som skjemst over det? Jeg gjør men klarer alikevel ikke slutte, selv om det kan gå 14dager mellom røykene.

Kan ta 7 stk en dag og så la det gå 6 dager til jeg tar 2 stk igjen osv... vil ikke, men har ikke selvdisiplin nok til å lavær!!

regner med jeg omtrent blir gravlagt her inne nå men det får bare stå sin prøve!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene m det (ikke at det gjør det greit) men jeg også holler meg i noen dager så røyker jeg kanskje en liten ti pk for så å ikke røyke på noen dager igjen.

Var vanskligere å slutte en jeg reknet med, men håper det blir lettere å holle seg når jeg har vært på ultralyd.

Skrevet

Jeg røyker og er drit flau. Gjemmer meg for alle naboer, og sitter bak huset når jeg skal ta en røyk. Slitsomt! Lei av folk som skal legge seg oppi hva jeg gjør. Snart 30år, og burde få lov til å bestemme hva jeg gjør selv syntes jeg.

Skrevet

Tro meg, det er ikke deg folk bryr seg om, det er det stakkars uskyldige barnet ditt...

Skrevet

Og der var nr 1 ute...

Skrevet

Off ja:( jeg er så ulykkelig..jeg er 6 mnd på veg å jeg røyker fortsatt 15 om dagen..! jeg har røyka så mange år, fant ut at jeg var gravid da jeg var 8 uker på veg å har enda ikke klart å slutte..sitter å gjemmer meg bort inne når jeg røyker. å være på jobb er greit for jeg jobber mye alene.. samboer røyker likemye så neimen ikek lett å slutte da! Å ja jeg skjemms over det! får vel huden full her nå, på føden og av andre som skulle få vite det:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...