Maaaamy. Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Hjelp! Jeg har svidd magen min! Hva kan jeg smøre den med så den ikke svir? Og det er vel ikke farlig for den lille??? Er 36+2 i dag. Jeg bruker aldri bli brent, så tenkte ikke tanken at jeg skulle ha smurt magen for den lille stunden jeg var i solen før i dag. Er ikke det minste antydning til rød hud andre plasser. Tenkte jo ikke på at huden er strukket og tynnere enn vanlig... Uff...
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Om du har agrosan så er det det beste (en krem du får kjøpt på helsekosten) den tok soleksemen jeg fikk på brystet =)
snuppa-høygravid! Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Aloe vera funker alltid bra Ellers er det godt med en beroligende after-sun!
mamma til liten og stor Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 naturell youghurt skal også lindre sies det.
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 jeg har også gjort det i dag... har smurt meg masse med aloe vera, og tenker at det blir nok solkrem neste gang...
Maaaamy. Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2008 Tusen takk for tips. Godt å høre det er andre som har svidd seg også (ikke at jeg unner andre det da... ). Selvfølgelig har jeg ingen ting av dette i hus for kvelden. Nå har jeg fått meg en dusj og smurt meg godt inn med Ceridal, og det virker som om det lindrer litt... Svir ikke så ille nå. Jeg bruker alltid å passe meg i solen siden jeg er atopiker og ikke bør blir svidd, men men.... Nå blir jeg vel ekstra påpasselig;) Satser på at det blir en bra brunfarge av det denne gangen..hehe...
togutter-08og10 Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 En god avkjølende after sun kan også virke bra. Det er viktig å smøre seg mye tror jeg.
Herkules Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Sett kremen din i kjøleskap s kan du smøre på med kald krem, det lindrer. Jeg har svidd leggen min i dag jeg så je måtte inn å se om det var noen gode tips. Jeg har jo alt tilgjengelig aloevera, kortison og kremer så jeg skal klare meg, men ubehagelig er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå