Gå til innhold

evig mas om å dra på byen

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan jeg finne på noe med gutta til helga eller? kan jeg ta en fredagspils eller? siden han begynte å trene (blitt endel større) virker det som han prøver å vise seg frem mest mulig. så sier han til meg:du kan jo dra ut du også med venninner..why? har ingen interesse av å fly på byn med kåte og fulle folk når jeg har to små hjemme jeg..argh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan legge til at han nesten aldri var ute før..nå er det mas mas omtrent hver helg

Skrevet

Når jeg ellers samboeren går ut er det for å snakke med venner i hyggelige omgivelser.

Jeg er vanligvis hjemme innen kl 01, og drikker sjelden mer enn 3 øl ;-) Da er det greit å fungere dagen etterpå.

Vi går ut annenhver gang hvis vi vil. Ikke for å vise oss frem, men for å ha det hyggelig med venner.

Skrevet

Er det så ille at han vil ut litt da?

Hvis du alikevel vil være hjemme med gutta kan du jo unne han litt alenetid med kompiser, ikke hver helg selvfølgelig men..

Og det med byen, det er ikke BARE kåte folk på byen vettu, dessuten er de ikke de som er ute på samme sted man er ute med, men venninner eller kompiser..

Skrevet

joda men han vil ikke ha med meg skjønner du

Skrevet

HI

Var du/mannen aldri på byen før dere fikk barn?

tror du går på feil sted om det kun er kåte folk rundt deg:o)

Skrevet

haha neida vet det men..joda var mye ute da..

Skrevet

Nei, vi går ut hver for oss vanligvis. Med kompiser og venninner ;-)

Jeg er ingen danseløve på nattklubb, men foretrekker en pub.

Skrevet

bare syns det er så mistenklig at han ikke vil ha med mg.

Skrevet

Mistenkelig? Du sa jo nettopp at du ikke hadde noe behov for å dra på byen, men ville være hjemme med de to små??

Er ikke sikkert at han ikke vil ha deg med i den forstand at det er noe mistenkelig, men kanskje han trenger tid for seg selv?

Skrevet

Jeg tror de fleste som flyr på byen ofte gjør det for å sjekke. Men det er ikke dermed sagt at alle gjør det. Jeg forstår godt at du ikke liker det. Særlig siden han ikke vil ha deg med.

Skrevet

Det er sikkert sommeren:-DD Føler det sånn selv jeg.. Har såå lyst til å gå ut å fjase med venninner, drikke vin og bare slarve. Det er tegn på at sommeren er her, etter langt dvale. Folk kommer ut av sine hi, masse glade mennesker, liv og røre.

Sikkert ikke noe å engste seg for, både mannen min og jeg føler det sånn...

Skrevet

Er jo kjekt å se noe annet enn det samme fjeset som man ser hele døgnet ellers;-)

Skrevet

Ja ikkesant? Sånn jeg også tenker..Hva i all verden skal han gjøre, siden jeg ikke kan være med? Han sier at han synes det er kult å bare være med gutta, men jeg vet ikke jeg.Han sier også at jg er så sjalu av meg så det er ikke noe morro at jeg er med, for da krangler vi bare. Jeg synes det er overdrevent

Skrevet

Jeg tror du mangler litt selvinnsikt på dette området ;-)

Hvis du er sjalu så blir det vel bare krangel, og det forstår jeg godt han syns er kjipt.

I tillegg hadde jeg blitt sur hvis samboeren min ikke stolte nok på meg til at jeg kunne ta meg en luftetur alene engang...

*Den man elsker setter man fri* ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...