Gå til innhold

Noen som har en oversikt over hcg stigningen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle så gjerne ha sett på det men vet ikke hvor jeg kan finne den!

Jeg fikk svar i fra legen i dag om at den lå på 639...så jeg må bare samenligne svare jeg fikk av han og hva som står i hcg oversikten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk Marte!!Nå er det bare i dag og i morgen så reiser jeg til island!!Jippi!HuSKER du hva du hadde når du 4+4? i morgen er jeg 4 +7, når går jeg over til uke 5 er det i morgen eller er det på fredag? ikke helt med idag jeg!

Skrevet

hCG levels during pregnancy

(in weeks sincelast menstrual period)

3 weeks LMP 5 - 50 mIU/ml

4 weeks LMP 5 - 426 mIU/ml <---------- forstod ikke disse mlUml men er det dette som tegn for hcg? mITT var jo da 639 da jeg var 4+4!Da kan det jo stemme for er 4+6 i dag!!

5 weeks LMP 18 - 7,340 mIU/ml

6 weeks LMP 1,080 - 56,500 mIU/ml

7 - 8 weeks LMP 7, 650 - 229,000 mIU/ml

9 - 12 weeks LMP 25,700 - 288,000 mIU/ml

13 - 16 weeks LMP 13,300 - 254,000 mIU/ml

17 - 24 weeks LMP 4,060 - 165,400 mIU/ml

25 - 40 weeks LMP 3,640 - 117,000 mIU/ml

non pregnant 55-200 ng/ml

Skrevet

Da er du 5 uker i morgen..:)

Jeg tok prøve 13 og 20 dager etter el. Hadde 80 på den første prøven og 2600 på den andre. Høres jo ut som om du ligger rundt der du og?! Litt vanskelig å regne ut siden vi ikke testet på akkurat samme dag...:)

Håper virkelig du får en flott tur til Island og at du klarer å få tankene over på litt andre ting. Bare prøv å nyyyte tiden og glem at du er gravid (selv om det er umulig)...:P Du må sende meg en melding og fortelle hvordan du har hatt det!:)

Her skal jeg ta ny hcg i morgen, så det blir spennende. Fått time til ul 18.06, men det er jo en evighet til. Er vel bare å smøre seg med tålmodighet og ta en dag av gangen!:)

Skrevet

Høres riktig ut for meg, men jeg er ingen ekspert... Det som er viktig er vel å se hvordan stigningen er fra gang til gang fremfor å se på en måling alene. Ikke enkelt dette her!:)

Skrevet

Jippi 5 uker i morgen og ikke noe spor etter spotting..hehe, må jo se positivt på det!

Tok ny hcg i dag, så blir spennende å høre hva svaret blir på fredag, det skal dobble seg ikke sant..til ca 1278 eller noe sånt?!Eller skal det dobbles fra hver dag?hm..

Jeg skal på ul til Mandag, gruer meg litt om det gir et negativt utfall, men bedre å vite det tidlig!

Nå har jeg blitt sykemeldt hver tirsdag og torsdag i en mnd fram over, med svangerskap høyrisiko! Skal se hvordan det går først!klem

Skrevet

jippi marte!!

Jeg har EN øm bryst vorte..heheh .. enn du da?kjent noe mer du og?hehe ler litt av meg her jeg sitter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...