Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Har gått rundt med dotter i ørene i over en uke, og nå er det seriøst rett før det tilter for meg. Nå har det sluttet å være "store dotter" og gått over til å være "knaking". Når jeg trykker på øret kommer det en sånn poppelyd/sprekkelyd, og dette skjer også hver gang jeg svelger. Eller pusser nesen. Eller spiser. Og jeg blir gal! Bruker nesespray i hytt og pine, men hjelper ikke. HVA HJELPER???
Sylwania Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 jeg har det sånn pga veske i mellomøret. Hold for nesa og blås hardt ut, da popper dottene : )
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Uff, det sier sambo også, men når jeg var liten fikk jeg høre at hjernen kunne eksplodere hvis jeg gjorde det så det tør jeg ikke... Haha=)
Sylwania Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 he,he,he på tide og legge vekk barndommens vranglære?
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Hehe, jeg er hjernevaska!!! Men ok, jeg skal manne meg opp til det - alt for å bli kvitt disse dottene... Vræl!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Grow up, hjernen eksploderer ikke, den bare siver ut. Og det merker du ikke så godt. ;-) Nei blås, det funker veldig bra.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Hahah=) Jeg kan jo spørre F om vi ikke kan kjøre på fjellet i morgen, så kanskje de sprenger =) Må huske å hilse ja...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Hihi, ja det må du! :-D Alternativt ta deg en dykke-tur, da garanterer jeg at det smeller. ;-)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 Hm, dykke er gøy=) men DA tror jeg hjernen eksploderer altså!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. mai 2008 #10 Skrevet 28. mai 2008 Hihi, kanskje det! :-o Like greit å la vær da. Men huff, blir du ikke bedre får du besøke en lege, kan jo være du har ørebetennelse som krever behandling.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 28. mai 2008 #11 Skrevet 28. mai 2008 Jeg tror jeg får gjøre det ja=) uff, har ikke tid til sånt jeg, med mann og hus og heim og unger og 2 jobber og kjøretimer... hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå