Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Dere er hysterisk festlige når dere kommer med den dærren pekifingeren og sier fy, fy slik gjør en ikke....Sko trudd at vi gikk i barnehagen og tok leken fra en av de andre ungene. HA,HA,HA!!!!! Eller når dere sier fy skamme, DU burde ikke hatt barn, bare fordi at en eller annen stakkar sjel mener noe annet en det du selv gjør...HO,HO,HO! Ring barneværnet folkens!!!! Trenger jammen meg ikke å glo på diverse komiserier så lenge jeg har dereBIM DAMER;) Festlige er dere;))))
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Så godt at vi underholder deg, og ikke gjør deg deprimert
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Det festelige er at de ikke er fullt så prektige her på anonymforum hvor de ikke trenger å signe med nick. Her kommer sannheten frem.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Folk på bim er jo så dårlig opplyste til å være gravide da.. Når man virkelig tror man ikke kan spise tubeost eller kremost eller jordbær når man er gravid da er man jo faktisk latterlig.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 tenker det samme du;) Har led masse av damene her inne...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 jada det har vært en del underholdenes tråder her gjennom tidene.....
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 jada jeg ler like mye av de hysteriske dib damene også...ha,ha,ha;)
trillemamma Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 Eh her er det tydeligvis folk som vet absolutt alt. Jeg hentet dette fra Matportalen sine kostholdsråd til gravide: Myke og halvmyke oster Listeria er også påvist i myke og halvmyke oster - som for eksempel Brie og Camembert - og i muggoster som Gorgonzola, selv om disse er laget av pasteurisert melk. Selv om Listeria forekommer svært sjelden i disse ostene, er man helt på den sikre siden dersom man velger å unngå dem under svangerskapet. Er ikke tubeoster og smøreoster myke? Hva er det da? Opplys meg, for jeg er en idiot og kan ingenting.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #11 Skrevet 29. mai 2008 Jeg tror det har noe med hvor lenge osten har modnet. Camembert og Brie er oster som må modnes, mens tubeoster og smøreoster fra f.eks Tine ikke er det. Arrester meg om jeg tar feil :-)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #12 Skrevet 29. mai 2008 Så fint at dere er perfekte alle sammen da. Dere har sikkert aldri gjort noe som en kan le ondskapsfullt av. Ha ha.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #13 Skrevet 29. mai 2008 Haha, litt dum du ja... Myke oster er ikke bokstavelig talt beskrivelsen på ostenes konsistens. Joda, tube og smøreoster er myke, men i ostesammenheng kalles de smelteoster!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #14 Skrevet 29. mai 2008 Ja,da skjønner jeg at det blir vanskelig å være gravid når du ikke tør spise smøreost eller kremost... Latterlig... Dessuten er alle oster fra TINE laget av pastaurisert melk.. Jeg sendte nemlig mail til Tine da jeg gikk gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå