Gå til innhold

magevondt hos min 7 uker gamle sønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om det er noen som har opplevd litt av det samme som meg. Min 7 uker gamle sønn er født tre uker for tidlig og ligger hele tiden og trykker. Tidvis trykker han så ille at det kommer gulp ut av både nese og munn. Han får mme og vi har byttet til nutramigen og det har blitt noe bedre. Har lurt på om det kan være kolikk, men han har jo ikke disse lange skriketoktene. Han sover dårlig og våkner med en gang jeg legger ham ned. Blir så sliten av å skulle ha ham på armen eller på brystet hele tiden. Han virker liksom så lite fornøyd.

Noen som har noen tips eller råd å komme med?

Hilsen

En veldig sliten og frustert førstegangsmamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det første som slår meg er faktisk at du bør ta han med til kiropraktor eller manuellterapeut! har ei på barselgruppa som ble bedre i magen etter behandling for låsninger i nakken!

håper det ordner seg!

Skrevet

Vi har time hos kiropraktor i morgen, så jeg håper det vil hjelpe. Har prøvd osteopat, men han behandlet ikke noe særlig, bare viste oss litt øvelser vi kunne gjøre.

Skrevet

ja, det er bare å prøve alt! bor du i osloområdet, kan du ta en tur til klinikk fjeld, hun som driver det er en flink akupunktør og homeopat, som er kjempeflink med prøvere, gravide og barn! hun pleier å ha en kur for det meste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...