Ina25♥med gull i magen Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Dette har sikkert vært oppe til diskusjon titusen ganger, men... I det nyeste nr. av Gravid står det at muggost type norzola og gorgonzola kan man trygt spise innenfor holdbarhetsdato. Dette står det vel også på matportalen, om jeg ikke husker feil... Har likevel inntrykk av at dette oppfatter folk som fy... Så spørsmålet er vel egentlig kort og godt - spiser dere det?
Gjest Mammamoms Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 ÆSJ! Hehe :-) Ikke før jeg ble gravid heller, hehe.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2008 Hehe:) Synes det er godt jeg da...
Gjest Mammamoms Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Jeb bare hjelper deg å holde denne opp, sånn at du forhåpentligvis får et bedre svar enn det jeg kan gi! :-)
Ina25♥med gull i magen Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2008 Takk skal du ha mammamoms:) Har sååå lyst på! Det og salami er det eneste jeg har lyst på i dag - ahhh... Skal ikke være lett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå