Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går ble jeg ferdig med mensen som jeg fikk 22 mai, så for se hvordan det går denne gangen:)

Noen andre som el sammen med meg??

på babyverden så stod at jeg er fruktbar mellom 2-7 juni

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei. Jeg fikk mensen 23., så har eggløsning en gang deromkring jeg også. Spennende, spennende : ) Jeg skal til scanning man. 2., for å se om det er noen egg der, spennende det og! Har du forsøkt lenge å bli gravid?

Skrevet

nei, egentlig ikke. tar ting som det kommer, men jeg har en sønn på 5 år som gjerne vil bli store bror:)) Og det er vel egentlig på tide.. hehe

Når skal du på scanning da??? det blir jo kjempe spennende da

Skrevet

Det er veldig spennende : ) Skal scanne mandag ettermiddag. Vi har også en gutt som vil bli storebror, han er 4 år. Dette er første prøveperiode for oss, men vi drar til danmark fordi vi begge er jenter, så det blir liksom mer alvorlig prøving med en gang for å få det til. Skulle egentlig ønske vi kunne "ta det litt mer som det kom", for det er litt stress med all testing og hormoner og slikt, men det hadde vel ikke skjedd så mye da : ) Håper virkelig det ordner seg for oss begge om en liten ukes tid, eller så!

Skrevet

Akkurat det samme hos meg. Mensen 22.mai. og ferdig igår. Nå er det bare å stå på fremover. Ikke alle har el midt i syklusen. Det har sjelden jeg. :) Moro å se om du får det til å klaffe. Lykke til!

Skrevet

Lykke til med scanning og hele pakken dere må gjennom, snuppa. :)

Skrevet

tusen takk for det, og lykke til til deg og. Stå på : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...