Gå til innhold

Jippi gravi!!!Endelig er den lange, tunge ventetiden over.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For idag fikk vi den ufattelig gode nyheten om at vi endelig er gravide!!!!!!!! Etter 2 ICSI, 2 frys, satt den nå på siste og 3. forsøk på Riksen :) :). Tilsammen har vi slitt i 3,5 år og idag er absolutt første gang jeg har lest gravid på en test. En helt merkelig følelse! Ønsker dere alle masse lykke til fremover og benytter samtidig anledning til å sende over mengder av babystøv! Måtte dette bli en fruktbar sommer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så utrolig mye! ;) Du må ha lykke, lykke til! Kos deg masse i tiden framover! :)

Jeg tar gladelig imot babystøv! :) Ble ikke gravid på 1. forsøk, men skal i gang i slutten av juli med spray for 2. forsøk på IVF på Riksen.

Skrevet

Gratulerer så mye :-)) fantastisk!! Nyt dette og kos deg masse nå i sommer med spire i magen din..kleeem

Skrevet

Gratulerer så mye- en ufattelig herlig følelse :o)!!!!!

3.5 år er den samme tiden som vi også har holdt på med IVF prosessen,så jeg tar i mot babystøv med takk:o)....................

Kos deg masse og nyt alle svangerskaps"plager"/symptomer hihi

Er så deilig å se sånne historier, gir masse håp og stå på vilje

Skrevet

Gratulerer så MASSE!! :o)))

Skrevet

Gratulerer !

Skrevet

Gratulerer!!

Skrevet

GRATULERER! Så flott å høre. Kos deg masse fremover med den voksende spiren din. :-)

Skrevet

Gratulerer så masse!!! Dette har dere virkelig fortjent, etter så lang tid med prøving!!! Nyt tiden du har foran deg og kos deg med den voksende magen=) Klem

Skrevet

Gratulerer så mye..

Skrevet

Grattis!!! Kjenner følelsen:-)))))))))

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre!!!!!!!!!

Gratulasjonsklem

Skrevet

Ja da var det jammen på tide at dere klarte det :D

Gratulerer så mye til dere begge. Må dere ha masse lykke til fremover.

Skrevet

Gratulerer, gratulerer! Så deilig! Ja, jeg håper det blir masse graviditeter fremover :-)

Skrevet

Gratulerer så masse!! Du er hjertelig velkommen til gravide slitere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...