Bring_it_on!!:)) Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Noen som vet hva de tilbyr av rentesats sånn ca om man f,eks i dag vil binde renten i 5 år?? det er jo sikkert forskjellig fra bank til bank..
Reveenka Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Lønner seg ikke! Flytende rente gir best resultat over tid. Hvis du binder renten nå, vil du får en høyere rente enn det er på den flytende - og når renten går ned(og det vil skje, antageligvis mye før det har gått fem år) sitter du der med en høy rentesats på lånet ditt som du ikke får gjort noe med. Hvis banken din anbefaler deg dette, får du dårlige råd! Hvis du skulle ha bundet renta, var det rette tidspunktet da den var som lavest og i det den begynte å gå opp.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2008 Nei jeg har ikke blitt tilbudt og ei heller vurdert det enda.. det jeg spurte om var om noen visste ca hva man kan binde renten til pr i dag?? Jeg vet at renten burde bindes når den er lav og på vei opp...
Reveenka Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Vet ikke hva slags rente du vil få tilbud om - det avhenger av hva slags rente du allerede har, og hva slags sikkerhet du har på lånet ditt. Men jeg tror at uten unntak så vil fastrenten ligge over den flytende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå