Gå til innhold

Noen med erfaring? Cuttlebug vs Silhouette/CraftRobo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig bestemt meg får å kjøpe en cuttlebug, men så begynte jeg å sjekke litt mer og kom over Silhouette og CraftRobo. Så nå er jeg ikke helt sikker lenger....

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på scrapping.no så får du svar. Der er det mange med gode erfaringer og råd.

Skrevet

Har skrevet der og ;)

Skrevet

Hei! Holder du mye på med scrapping? Jeg er en jente som har holdt på litt til og fra i noen år nå, men begynner å bli virkelig betatt nå! Hvor holder du til hen, og har du noen gode råd ang hvor det er best å handle utstyr?

Skrevet

Hei!

Jeg har en Silhouette, jeg er storfornøyd med den!!! Anbefales, meget enkel å bruke!

Jeg har ikke prøvd cuttlebugen da...

Skrevet

Hei charlotte b.

Jeg bor rett utenfor Hamar. Og du?

Startet med scrapping først nå i mars jeg, men har fått totalt dilla!! Har produsert ganske mye allerede :)

Utstyr handler jeg litt over alt egentlig. Der jeg kommer over noe. På hobbybutikken i Hamar handler jeg masse, men der er det ikke akkurat billig. Men mye fint og bra da! Det er en butikk som stort sett bare har til scrapping. Så handler jeg en del på pandurohobby.no. Der har de ofte salg også. Og så blir det litt på fotobutikker, nille og clas olsson.

Ideer får jeg mye av på scrapping.no. Er du også der kanskje?

Skrevet

Har hørt at folk med Silhouette'n er fornøyde ja.

Blir nok det på meg og.

Synes det er så dumt å måtte kjøpe til allt dette som må til med cuttlebug'en. Det blir jo like dyrt etter hvert og så tar det jo slik plass med alle disse dies'ene. Alt dette andre en bruker til scrappingen tar jo ganske stor plass så.....

Skrevet

Skeia akkurat skikkelig ut og kjøpte Silhouettemaskinen. Selv satt jeg med samme dilemma som deg og syns det var vanskelig å velge. Ellers syns jeg egentlig det?

Begynte å google cutlebug, så prisen pr dieze (hvordan det enn skrives) og antok at jeg kom til å ønske en god del forskjellige mønster når jeg først var igang (samlemani? jeg?).. Så kom jeg innom silhouette på salg og den kostet 2000kr tror jeg. Med da alle alfabet du kan tenke deg nesten (ihvertfall masse å velge imellom). Og bokstaver brukes jo nesten på hver lo.. ergo.. valget ble enkelt og selv mannen sa seg enig. Alfabet til cutlebug selv på salg er brått 500kr+ og man vil gjerne bytte på. Med silhouetten kan du selv velge str i tillegg;) Og kjøpe egne klebepapir så du slipper å lime en og en bokstav. Jeg syns valget plutselig ble enkelt.

Etter å ha fått min Solhouette (uten ekstra program til 2000kr) kom jeg over dette tilbudet og ble passelig vonbroten men jaja...:

http://www.bikuben.com/produkter/quickutz-jubileumstilbud_/

Så om du ikke har kjøpt enda kan du gjøre et bra kjøp nå;) Googlet maskinen i usa og sverige og fant ut at dette lønte seg faktisk.. Usa var den billigere men moms kommer i tillegg. I sverige var den svindyr, over 3000kr!!!!

Skrevet

Fikk tips om dette tilbudet på bikuben her om dagen, og nå er den bestillt :)))))))) Gleder meg!!!!!

Skrevet

Så bra:) Grattis med bestilling. Du gjorde jammen et kupp der!!!!

Den er kjempeenkelt å bruke, selv jeg skjønner den så nå kan du virkelig kose deg;)

Skrevet

Gleder meg veldig!! Den ble sendt i går, så håper den er i posten hos meg i morra! Selv om det ikke blir så mye scrapping i dette været. Men må prøve den med en gang:9

Var på Euro pris i dag og fikk kjøpt med en pakke med skjærebrett, kniv og div. Billig!! 50kr :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...