midori Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Hei, Har en baby på 10 uker, de siste dagene har han vært litt ute av seg. Skriker og sutrer mye og suger eller "gnager" som en vanvittig på hendene sine. I tillegg er han veldig løs i magen og bæsjer mye. Når jeg nå ser på gummene hans ser jeg plutselig et par små tenner helt tydelig, er bare et tynt lag med hud over. Betyr dette at de er i ferd med å komme opp allerede? Trodde ikke de fikk tenner før mye seinere... Noen andre som har babyer med tannfrembrudd så tidlig?
---1t?--- Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Noen babyer er til og med født med tenner, så det er mulig!
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Lillegutt har også begynt å få tenner.. Holdt på i flere uker allerede!! Han er tolv uker.. Ser de små tennene, som snart er igjennom tannkjøttet.. Huff kan ikke være mye godt! Takk gud for att det fins dentox=) Det hjelper.. Har prøvd med bitering og, men han er altfor liten til å klare å holde den ennå.. Så blir så som så med det.. Han liker mye bedre å gnage på handa si=)
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Er nok tenner som kommer ja. Min fikk da han var 12 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå