Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skulle jeg hente bildene av minstesnupp. De "gratis" bildene... To bilder var riktignok gratis, men hvordan skulle jeg kunne legge igjen de fem andre?? Så da ble det sju bilder da. Veeeeldig fine ;-)

Om et års tid skal vi tilbake for nye bilder, da blir de andre to også med. Selv om jeg tar mange bilder selv er det noe annet med fotografbilder, jeg ser det denne gangen også :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart man ikke kan la fine bilder ligge igjen hos fotografen... Og det vet nok fotografen veeeeldig godt! *smiler*

Du må gjerne ta med de fine bildene imorgen, så jeg får se.

Skrevet

Så moro!

Kan tenke meg det ble flotte bilder av lille skjønne snuppa!

Det blir noe eget med bilder fra fotograf....har aldri fått surret oss til det vi.Fikk også gavekort fra Fame...hvor et lite bilde var gratis.. Tenker meg det hadde blitt en dyr affære under visningen av bildene...når man vet at de man ikke kjøper bare blir kastet....sikkert ikke lett å velge heller,så blir det nok at man tar alle :)

Perfekte gaver til besteforeldre da :))

Skrevet

Skjønner på en prikk hva du mener :o)

Hvordan kan man rett å slett IKKE kjøpe de bildene? Vi endte opp med gave til både mormor, oldemor og "fadder", så helt bortkastet var det jo langtfra.

Skrevet

Nei, hvordan kan man velge bort fem bilder av vidunderet? Håber jeg kan få en liten sniktitt :-)

Klart fotografbilder står i en klasse for seg - og det er bare verdens beste presang til hele slekten!

Skrevet

He he - gjett om jeg har mange fotografbilder liggende fra de tre store som gikk i barnehagen og fikk besøk av fotograf hver vår. Det er jo altfor galt at han skal måtte kaste bildene av de skjønne ungene..... :-)

Sikker på at minstesnuppa var så fin at. kjekt med slike "orntlige" bilder da. - Og flotte presanger :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...